duddi. skriver:
Nej du har ret. Det er slet ikke det samme. Men i mangel af bedre, så må man nøjes 
Var jo også hel væk i Axl men ikke nær så meget som min veninde var. Jeg var nok mere til Metallica - men min daværende veninde og jeg forgudede de to bands. Hørte ikke andet, snakkede ikke om andet hehe 
Altså begge mine værelser (jeg er skilsmissebarn) var TAPESERET med GNR hehe. Også loft og klædeskab og indersiden af klædeskabet hehe... 
Jeg havde også en FULDFIGUR plakat af Slash... 
Hos mig var det GNR (førstepladsen), Metallica (anden pladsen), Pearl Jam (trediepladsen) og masser af andre på de nedre pladser. Jeg var meget til at høre livemusik... Små ukendte bands osv...
Desværre har jeg ALDRIG hørt dem live...
VI skulle på lejrskole i grækenland i 8. klasse samtidig med GNR på gentofte... Alle sagde jeg skulle tage med, fordi jeg havde det frygtelig i den klasse og det ville blive bedre, hvis jeg tog med. Jeg tog med og det blev IKKE bedre, men lagde grunstenen til mit senere hashmisbrug...
(som dog heldigvis kun varede i et års tid...)
Men altså - jeg ville helt sikkert gå i teen og besvime til en gnr koncert - selv som 31 årig og gravid og alt muligt
Men det er nok bedst, når jeg ovenikøbet er temmelig højgravid den 14. juni... 
Håber på FULD rapport fra dig så 
Anmeld