jeg bløder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.070 visninger
97 svar
0 synes godt om
28. april 2010

oo

jeg sidder lige her og forsøger at holde sammen på mig selv indtil Søren kommer hjem. jeg var på toilettet for et kvarter siden og der var blod på papiret. ligesom ved starten af en menstruation, hvor det ikke er blevet tykt, rødt blod endnu, men man heller ikke er i tvivl om at mens ER startet. jeg ringede til Søren der stod og underviste og så ringede jeg til fødegangen og fik en læge i røret, der sagde vi skulle komme ind på skadestuen på svendborg så han kunne scanne mig og tjekke at alt er godt. FUCK! jeg skal IKKE miste et til barn!for fanden i helvede hvor bliver jeg bare pissehamrende bange og skide hamrende vred! jeg hørte jo lige hjertelyd igår!!! siden igår aftes har jeg haft jag i underlivet, så det hjælper jo heller ingen vegne, selvom det vel ligeså vel kan være ligament smerter...

pis! jeg er bare skide bange og svendborg føles som en evighed væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

LilyMarleen

Tjuhl skriver:

jeg sidder lige her og forsøger at holde sammen på mig selv indtil Søren kommer hjem. jeg var på toilettet for et kvarter siden og der var blod på papiret. ligesom ved starten af en menstruation, hvor det ikke er blevet tykt, rødt blod endnu, men man heller ikke er i tvivl om at mens ER startet. jeg ringede til Søren der stod og underviste og så ringede jeg til fødegangen og fik en læge i røret, der sagde vi skulle komme ind på skadestuen på svendborg så han kunne scanne mig og tjekke at alt er godt. FUCK! jeg skal IKKE miste et til barn!for fanden i helvede hvor bliver jeg bare pissehamrende bange og skide hamrende vred! jeg hørte jo lige hjertelyd igår!!! siden igår aftes har jeg haft jag i underlivet, så det hjælper jo heller ingen vegne, selvom det vel ligeså vel kan være ligament smerter...

Åhh hvor er det bare synd for dig, selvom der forhåbentligt ikke er noget galt, så er det sgu synd for dig at du skal få de chok.

Jeg vil tænke på dig idag og håbe det allerbedste for dig!! Og håbe at Søren snart kommer hjem til dig så i hurtigts muligt kan komme afsted.

Alt det bedste fra mig til dig.

Anmeld

28. april 2010

L-Mortil3

Tjuhl skriver:

Årh altså!

Krydser alt hvad jeg kan for at det bare slet ingen ting er! Bare en lille graviditets bagatel helt uden betydning for jeres lille mirakel barn!!!

Mange MANGE kram!

Anmeld

28. april 2010

BinaMor

HUSK det kan være slimhinderne der er irrekteret. jeg har flere veninder der har blødt igennem hele graviditeten. også meget. når du er så langt henne så er ricisien meget lav!

men pu stadig ubehagleig oplevelse. jeg sender dig alle mine bedste tanker!

Anmeld

28. april 2010

Ni-ko-li-ne

TRINE!!!! træk vejret dybt..... det kan være et blodkar eller en slimhinde der er irriteret!!!

jeg krydser fingre for dig og tuder lidt indtil du er tilbage igen!!!! ville sgu ønske jeg var hos dig nu og kunne støtte dig!!!

Anmeld

28. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Puha ej... Får helt ondt i maven. - Heldigvis er du RET langt henne, så det KAN jo være masser af andre ting Du har jo set at den er sund og der er heldigvis mange der bløder engang imellem i gravidteten. HÅBER OG KRYDSER alt for at den er fin og har det godt og det bare er et bristet blodkar eller moderkagen der lige lækker lidt.

KRYDSER OG KRAM

Anmeld

28. april 2010

Marco2

Åhh kære Trine.

Ved præcist hvordan du har det, men du skal se alt er sikker som det skal være.

Da jeg havde været til NF med Emily begyndte jeg at bløde voldsomt. Det væltede simpelthen ud og jeg tænkte også:  åhh nej ikke igen. Vi har jo lige set den bettes hjerte banke deruda.

Vi blev kørt med ambulance til skejby hvor jeg blev scannet og alt var som det skulle være. Hvad der har sat blødningen igang vides ikke, men s ens slimhinder er meget sarte.

Krydser såå mange fingre for at det hele er i orden hos dig også. Men det er sååå skrækkeligt at opleve det.

Har været der 3 gange nu, hvor der kun er kommet 1 barn.

AG

Anmeld

28. april 2010

sarahb

ihhh altså, men lad os slå koldt vand i blodet..

Det er sikkert slimhinderne eller på det tidspunkt hvor du skulle have haft mens, så kan kroppen godt opføre sig mærkeligt..

Jeg krydser alt og håber at alt er ok, og at det slet ikke er noget af betydning..

Skynd dig at komme afsted og skynd dig at skriv til os..

stort kram til dig og Søren fra os.

Anmeld

28. april 2010

Ida.

Årh Trine for pokker da...slå koldt vand i blodet, træk vejret dybt, det er sikkert ganske harmløst!! Rigtig mange kvinder oplever blødning i løbet af graviditeten, hvor det viser sig bare at være et sprunget blodkar eller irriterede slimhinder!! Jeg krydser alt hvad jeg ejer og har for, at du er en af de kvinder!!

En milliard til dig og Søren

Anmeld

28. april 2010

businesstigger

Først og fremmest træk vejret dybt og prøv at bevare så meget ro som overhovedet muligt.

Kan godt forstå du bliver bange. Blod er skræmmende når man er gravid. Men du er jo ret langt henne så der er jo ingen der siger at du er ved at miste. Det kan være mange forskellige ting.

Jeg håber for jer at I får nogle svar til scanningen og at alt er som det skal være med barnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.