Meldes ud af irl MG! - Nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Anonym trådstarter

Hej alle..

Er anonym da jeg ikke ved om nogen fra min MG er herinde!

Sagen er den at jeg ABSOLUT ikke føler at jeg har nogen kemi med de andre mødre i min mødregruppe.. 2 af dem taler ikke så godt dansk hvilket jo naturligt nok gør, at de er rimelig indelukkede (så det er riiiimelig svært at holde en samtale igang) og resten føler jeg bare ikke jeg har noget til fælles med..

Er der nogen af jer der selv har meldt sig ud af en mødregruppe? - Hvordan gjorde du? Hvordan reagerede de andre?

Eller måske nogen der har været i en mødregruppe, hvor der er en der har meldt sig ud? - Hvad følte de andre der sad tilbage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Hej alle..

Er anonym da jeg ikke ved om nogen fra min MG er herinde!

Sagen er den at jeg ABSOLUT ikke føler at jeg har nogen kemi med de andre mødre i min mødregruppe.. 2 af dem taler ikke så godt dansk hvilket jo naturligt nok gør, at de er rimelig indelukkede (så det er riiiimelig svært at holde en samtale igang) og resten føler jeg bare ikke jeg har noget til fælles med..

Er der nogen af jer der selv har meldt sig ud af en mødregruppe? - Hvordan gjorde du? Hvordan reagerede de andre?

Eller måske nogen der har været i en mødregruppe, hvor der er en der har meldt sig ud? - Hvad følte de andre der sad tilbage?

da barslen var slut meldte to sig ud af vores gruppe.... det var der fuld forståelse for:0)

Anmeld

28. april 2010

Soap

Ja det har jeg prøvet

Da jeg var 2 gangs fødende og kom i mødregruppe sammensat af SP som bestod af sjovt nok en jeg havde gået i mødre gruppe med med min store knægt 7,5 tidligere og så resten var 16-20 år og første gangs forældre 

Jeg blev bar væk, måske fejt men syns ikk jeg skyldte nogen en forklaring 

SP ringede dog efter 14 dage ca og spurgte hvorfor og havde fuld forståelse for min beslutning 

Anmeld

28. april 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg har også meldt mig ud af min mødregruppe...

For det første, så synes jeg ikke, at jeg rigtig passede ind i gruppen.. de andre mødre kendte hinanden i forvejen, og vi var tilflyttere.. I starten tænkte jeg,at det måske var en fin måde, at lære nogen at kende på.. men det skete ligesom bare aldrig, og efter at have været afsted fem gange, opgav jeg..

Jeg blev bare væk den ene gang, men ringede så til en af mødrene, som jeg hvade snakket ok med.. Der var fuld forståelse, og hun ville sige det videre..

Så det var ret problemfrit, men alligevel kan jeg godt få en mærklig fornemmelse i maven hvis jeg møder nogle af de andre i byen..
Det er nok bare mig..

ellers, ville jeg ringe til SP, og forklare hende, at jeg ikke længere ønskede at deltage.. Så er jeg sikker på, at hun nok vil sige det videre..

Anja

Anmeld

28. april 2010

Anonym trådstarter

AnjaM skriver:

Jeg har også meldt mig ud af min mødregruppe...

For det første, så synes jeg ikke, at jeg rigtig passede ind i gruppen.. de andre mødre kendte hinanden i forvejen, og vi var tilflyttere.. I starten tænkte jeg,at det måske var en fin måde, at lære nogen at kende på.. men det skete ligesom bare aldrig, og efter at have været afsted fem gange, opgav jeg..

Jeg blev bare væk den ene gang, men ringede så til en af mødrene, som jeg hvade snakket ok med.. Der var fuld forståelse, og hun ville sige det videre..

Så det var ret problemfrit, men alligevel kan jeg godt få en mærklig fornemmelse i maven hvis jeg møder nogle af de andre i byen..
Det er nok bare mig..

ellers, ville jeg ringe til SP, og forklare hende, at jeg ikke længere ønskede at deltage.. Så er jeg sikker på, at hun nok vil sige det videre..

Anja

Tak for jeres svar alle 3..

Hmm.. Tror at jeg ringer til SP og forklarer hende at jeg ikke har lyst til at være med mere..

Kan nemlig mærke at det bare er blevet en belastning for mig at skulle afsted hver uge, når der er så mange andre mennesker (som rent faktisk interesserer mig) jeg kunne ses med..

Anmeld

28. april 2010

Mumto3

Min den første MR-gruppe var ikke særlig god!Min egne sundhedsplejeske opfordrede mig flere gange til at melde mig ud af den, men jeg synes det var meget svært. Det endte med at jeg snakkede med en af de andre piger om det, og hun fortalte at hun også var ved at melde sig ud, og at hun iøvrigt havde snakket med en 3. pige fra mr-gruppen som også var på vej ud, fordi den ikke fungere. Så efter at vi tre meldte afbud til et par mødre, holdt de andre op med at invitere os. Der var specielt 1 pige som var ganske forfærdelig. Det var faktisk hende der ødelagde det for os andre. Det viste sig at hun var den sidste tilbage i gruppen, fordi de andre bare sivede væk (vi var 7). Det var rigtig ærgeligt, for jeg tror vi havde kunne have haft det rigtig hyggeligt, hvis det altså ikke var få hende den ene.

Anmeld

28. april 2010

anna-jonas

I min anden mødregruppe havde vi en pige, der meldte sig ud. Hun skrev et brev til os, at hun ikke kom mere. Det var fordi hende og manden skulle skilles, og hun skulle flytte.............så der var ikke overskud til MG.

Måske kunne du skrive et brev, at du ikke har tid.............;-)

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.