hvad synes i er de bedste natdragter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.927 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. april 2010

Milka

her er det uden tvivl katvig, synes intet kan måle sig med dem. pigerne fik sine på for første gang da de var 6 mdr (billede!) og har lige haft dem på for sidste gang – dog skulle jeg nærmest bruge værktøj for at få dem knappet forneden

hvordan gør de det?? vi har jo brugt dem i over et halvt år! tror det er fordi de er lange og slanke i snittet måske? vil gerne købe nogle nye men kan ikke finde ud af om det er dumt at købe heldragter op til sommeren

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2010

Milka

hov, de er to dragter er forresten til salg, 30 kr stykket, godt brugte men i fin stand. str 74.

Anmeld

28. april 2010

Skouboe

Milka skriver:

hov, de er to dragter er forresten til salg, 30 kr stykket, godt brugte men i fin stand. str 74.

Jeg vil gerne købe dem til lillesøster

Kan du tage dem med på søndag?

Anmeld

28. april 2010

Dictes mor

Jeg har også nogle katvig, som jeg har købt brugt, og de er klart de bedste. Jeg er ikke så glad for dem med futter på, for de bliver hurtigt for små synes jeg. Og så kan jeg godt lide åbningen ved begge ben. Og de er jo så fine også

Anmeld

28. april 2010

anna-jonas

Voila......................se her Camilla. Man kan også få katvig heldragter i sommermodel.

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=17193598&ref=BabyDk_Nyeste

Dem har jeg købt nolge stykker af, til Ida..................og de bliver nok brugt all round i sommer.

Anmeld

28. april 2010

Milka

Skouboe skriver:

Jeg vil gerne købe dem til lillesøster

Kan du tage dem med på søndag?

super! jeg tager dem med. de er ved at blive foldet sammen til dig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. april 2010

Milka

Anna-jonas skriver:

Voila......................se her Camilla. Man kan også få katvig heldragter i sommermodel.

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=17193598&ref=BabyDk_Nyeste

Dem har jeg købt nolge stykker af, til Ida..................og de bliver nok brugt all round i sommer.

der kan man bare se! tak

Anmeld

28. april 2010

Milka

Majastina skriver:

Jeg har også nogle katvig, som jeg har købt brugt, og de er klart de bedste. Jeg er ikke så glad for dem med futter på, for de bliver hurtigt for små synes jeg. Og så kan jeg godt lide åbningen ved begge ben. Og de er jo så fine også

jeg kan godt lide dragter med fødder på men jeg er også evigt bekymret for små kolde tæer!

Anmeld

28. april 2010

Skouboe

Milka skriver:

super! jeg tager dem med. de er ved at blive foldet sammen til dig

Det kan jeg se - og det er luksusfoldningen... måske jeg skulle hyre den til at folde og pakke Daub Deluxe? 

Jeg kan jo lige så godt shanghaje HELE familien Thorsen...

Anmeld

28. april 2010

Ida.

katvigs dragter er helt klart supergode! Men ellers har vi også været meget glade for dem ej sikke lej laver - og hugin og mugin! Lige nu er pengene desværre ikke til at købe mærkevarer, så de har begge natdragter fra H&M (selvom jeg synes de hurtigt bliver kedelige at se på) og name it (som taber knapperne???)...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.