tidlig trivsel scanning????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Ranarupta

Topp skriver:

vi tager også en kønsscanning.. jeg er en ret såååå utålmodig sjæl, så vi har valgt at sparre sammen fra vi startede projekt baby

Den har vi også taget! Jeg kan slet, slet ikke håndtere sådan en uvished. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Topp

heller ikke her

sidste gang ventede jeg til fødslen.... det holder jeg IKKE ud igen

Anmeld

27. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her er Laura, 7+2

du skal ikke forvente ret meget Hvis jeg var dig ville jeg gemme oplevelsen til senere i graviditeten! Der får I MEGET meget ud af det!

Knus Caroline som blev scannet hver 4. uge!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2010

Topp

jeg kan slet ikke vente med at se den lille bebs så vi snupper den med

Anmeld

27. april 2010

Vial

Årh har aldrig hørt den scanning blive kaldt det. Jeg har kun hørt tryghedsscanning eller hjerteblinkscanning. Jeg fik også sådan en, da jeg var 7+0. Det var kæmpe stort. Vildt at se noget blinke inde i en. Selvom det ikke ligner noget barn, så er det den eneste scanning, hvor jeg har rocker grædt (nok også påvirket af, at det der blev afsløret, at jeg venter tvillinger). Glæd jer :-)

Anmeld

28. april 2010

LilyMarleen

Hej..

Her har du et par billeder af vores lille mand i uge 4/5 og i uge 6 og det sidste er i uge 11..

:-)

Anmeld

28. april 2010

Muffinmus

med min datter blev jeg scannet 6+3, som jeg selv betalte pga tidligere SA + MA.

Lækkert at se hende derinde SÅ tidligt og fik endda lov til at HØRE hjertelyden oven i. -vildt at hun kunne skrue højt nok op for lyden til det, men det kunne hun.

Anmeld

28. april 2010

Faith

Jeg blev skannet i uge 6+6 pga. kraftige smerter, og lægen sagde at det slet ikke var sikkert man rigtig ku se noget på så tidligt et tidspunkt.

Men det skal jeg love for man kunne! 2 fostre med hver sit fine hjerteblink. Har desværre intet billede at vise dig.

Hvis jeg var dig ville jeg måske vente et par uger med at betale dig fra en skanning. Det ville være super ærgerligt hvis man ingenting kan se. Så er pengene jo lidt spildt. Men kan godt forstå hvis din nysgerrighed tager overhånd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.