Gennemtisset ble om morgenen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Betteisen

Hejsa!

Min 1½ årige datter tisser åbenbart meget om natten, for gang på gang er hun fuldstændig gennemblødt om morgenen.

Jeg prøver så vidt muligt at begrænse hendes væskeindtag om aftenen og hun får derfor ikke mere, at drikke efter aftensmaden kl. 18.

Hun ligger meget på maven og sover og det er da også der bleuheldet sker.

Har I erfaringer med det og nogle gode forslag til, hvad man lige kan gøre??

De gange hun vågner ved midnatstid, lister jeg mig nogen gange til, at skifte bleen, men jeg synes ikke det er rimeligt, konsekvent, at vække hende på det tidspunkt.

Til slut skal siges, at hun bruger Libero bleer.

Gode råd imødekommes gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Ida.

Vi har i perioder, hvor det har været et problem med gennemtissede bleer, haft held af at bruge up'n'go bleer i stedet for de almindelige - de slutter tæt på en anden måde! Ellers kan en str. større ble om natten end om dagen også være en mulighed...

Anmeld

27. april 2010

Betteisen

idamaria83 skriver:

Vi har i perioder, hvor det har været et problem med gennemtissede bleer, haft held af at bruge up'n'go bleer i stedet for de almindelige - de slutter tæt på en anden måde! Ellers kan en str. større ble om natten end om dagen også være en mulighed...

Hej igen!

Jeg har tænkt på, at prøve Up and go bleerne, men jeg synes ikke de slutter tæt om lårene. Hvis jeg vælger, at gå en blestr. op tror jeg den bliver voldsom stor, men der er ikke andet for, end, at prøve.

Anmeld

27. april 2010

Ida.

anistu skriver:

Hej igen!

Jeg har tænkt på, at prøve Up and go bleerne, men jeg synes ikke de slutter tæt om lårene. Hvis jeg vælger, at gå en blestr. op tror jeg den bliver voldsom stor, men der er ikke andet for, end, at prøve.

De er anderledes omkring lårene, men har ikke oplevet, det har været et problem...og Annika er en MEGET slank pige (11 kg og 90-92 cm)...det er da et forsøg værd

Anmeld

27. april 2010

Valle81

Hejsa:0)

Jeg har næsten altid gjort det da min datter brugte ble, at jeg lige skiftede hende i sengen inden jeg selv gik i seng. Hun vågnede aldrig ved det:0)

Anmeld

27. april 2010

Betteisen

idamaria83 skriver:

De er anderledes omkring lårene, men har ikke oplevet, det har været et problem...og Annika er en MEGET slank pige (11 kg og 90-92 cm)...det er da et forsøg værd

Hej igen!

Jeg må forsøge.... synes sku det er synd at få en våd og lidt klam kold pige op hver anden morgen.

Anmeld

27. april 2010

Skouboe

anistu skriver:

Hejsa!

Min 1½ årige datter tisser åbenbart meget om natten, for gang på gang er hun fuldstændig gennemblødt om morgenen.

Jeg prøver så vidt muligt at begrænse hendes væskeindtag om aftenen og hun får derfor ikke mere, at drikke efter aftensmaden kl. 18.

Hun ligger meget på maven og sover og det er da også der bleuheldet sker.

Har I erfaringer med det og nogle gode forslag til, hvad man lige kan gøre??

De gange hun vågner ved midnatstid, lister jeg mig nogen gange til, at skifte bleen, men jeg synes ikke det er rimeligt, konsekvent, at vække hende på det tidspunkt.

Til slut skal siges, at hun bruger Libero bleer.

Gode råd imødekommes gerne

Nu ved jeg ikke hvilken størrelse ble hun bruger, men min datter har siden hun var 6 mdr sovet med en ble et nummer større end den hun bruger om dagen, og det har faktisk fungeret fint...

Vi har ikke længere problemer med bleer der har givet op om morgenen..

Anmeld

27. april 2010

Betteisen

Skouboe skriver:

Nu ved jeg ikke hvilken størrelse ble hun bruger, men min datter har siden hun var 6 mdr sovet med en ble et nummer større end den hun bruger om dagen, og det har faktisk fungeret fint...

Vi har ikke længere problemer med bleer der har givet op om morgenen..

Hejsa!

Hun bruger Libero str. 6 nu.... må prøve en 7´er så

Anmeld

27. april 2010

Skouboe

anistu skriver:

Hejsa!

Hun bruger Libero str. 6 nu.... må prøve en 7´er så

Det ville jeg gøre - det har ihvertfald virket herhjemme

Anmeld

27. april 2010

Betteisen

Skouboe skriver:

Det ville jeg gøre - det har ihvertfald virket herhjemme

Super... jeg må på handlen i morgen så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.