Min veninde og jeg har kendt hinanden i 6 år nu! Hun er herinde og jeg ved hun læser med så here goes:
Kære Annette! Du er bare noget af dejligste! Du er den bedste veninde jeg nogensinde har haft! Du er en fast støtte i mit liv og har været det i alle 6år. Når tårene triller eller latteren ruller er du der! Når jeg har brug for at skælde ud lytter du og får mig altid ud på den anden side som en hel person og med raseriet langt væk for sammen med dig kan man ikke forblive sur! Jeg er aldrig i tvivl om at du er der for mig og jeg håber jeg kan give dig alt det du giver mig, tilbage igen. Jeg elsker når vi bare er os to og griner af de mest åndssvage ting. Jeg elsker at vi har vores helt interne jokes som ingen andre fatter og så elsker jeg at du bare er dig!
Allermest elsker jeg at se dig smile og være glad. Og nu kommer smilet mere eller mindre permanent på dit smukke ansigt når jeres lille dreng kommer til verden. Hvor er det dig vel undt søde!!!! Knus til dig min søde veninde!!! Glæder mig til at grine og græde sammen med dig i mange mange år endnu!!!!
Anmeld