Annika i Daub Deluxe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Ida.

Så kom Annikas lækre Daub Deluxe kjole ind af døren...og den er bare skøn!! Har napset et par billeder af hende i den - men hun var ikke helt villig...hun var på vej i seng, og mente bestemt ikke, at hun skulle have fin kjole på - Pernille, jeg håber, der kommer nogle bedre af hende i kjolen i weekenden!

PS. Du er nødt til at finde noget stof i samme stil, som jeg kan bestille et par bukser i for Livas er da bare FOR fede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Så kom Annikas lækre Daub Deluxe kjole ind af døren...og den er bare skøn!! Har napset et par billeder af hende i den - men hun var ikke helt villig...hun var på vej i seng, og mente bestemt ikke, at hun skulle have fin kjole på - Pernille, jeg håber, der kommer nogle bedre af hende i kjolen i weekenden!

PS. Du er nødt til at finde noget stof i samme stil, som jeg kan bestille et par bukser i for Livas er da bare FOR fede

Arhhh så fint så fint!!!

Og ja stoffet er bare så lækkert!!!

Anmeld

27. april 2010

Skouboe

idamaria83 skriver:

Hvor ER hun bare bedårende.. jeg håber ikke er kommer drenge med i weekenden - så kommer Pelle da til at jage dem væk med en kæp.

Jeg vil meget gerne have nogle billeder til galleriet

Og jeg har iøvrigt bestilt mere af det stof...

Anmeld

1. maj 2010

JustAnotherName

Århh, hvor er hun da bare en lækkerbidsk   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.