satme billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Milka

netto har bodyer til en 10'er lige nu ... ikke superduper kvalitet, men nogen ok søde mønstre

det er iøvrigt godt, har jeg lært, altid at have nogle billige bodyer liggende, til de tider hvor der er så meget bræk og lort at man må klippe dem af barnet og kassere dem . gal hvor har vi mistet mange gode (og nye) bodyer på den måde i den sidste uge!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Ida.

De er da superfine!! Hvad str. går de op til? Vi har nemlig også altid et lager - plejer at købe dem i Bilka, men der går de kun til str. 92 og lige præcis deres model er ved at være for kort til Annika...

Anmeld

27. april 2010

Milka

idamaria83 skriver:

De er da superfine!! Hvad str. går de op til? Vi har nemlig også altid et lager - plejer at købe dem i Bilka, men der går de kun til str. 92 og lige præcis deres model er ved at være for kort til Annika...

hmm, jeg mindes ikke at have set over 92. men der lå så mange i kassen, jeg kan sagtens have overset det

Anmeld

27. april 2010

lion

Ja de er billige og gode til den pris

Anmeld

27. april 2010

Ida.

Milka skriver:

hmm, jeg mindes ikke at have set over 92. men der lå så mange i kassen, jeg kan sagtens have overset det

vil da lige tjekke dem ud - kan være modellen er længere end Bilkas...

Anmeld

27. april 2010

TbCp

Milka skriver:

netto har bodyer til en 10'er lige nu ... ikke superduper kvalitet, men nogen ok søde mønstre

det er iøvrigt godt, har jeg lært, altid at have nogle billige bodyer liggende, til de tider hvor der er så meget bræk og lort at man må klippe dem af barnet og kassere dem . gal hvor har vi mistet mange gode (og nye) bodyer på den måde i den sidste uge!

Arh ja de er rigtig fine!

Jeg købte på et tidspunkt nogle i Netto men de var simpelthen så kæmpe brede! Men de der ser rigtig gode ud.

Og det er rigtig smart at have nogle billige! Jeg har flere gange været glad for at det meste af Livas undertøj er noget billigt noget...

Anmeld

27. april 2010

Vinker

De er da bare VILDT FINE  Totalt røverkøb!!!

Anmeld

27. april 2010

msax

tror da evt ´lige jeg skal et smut forbi netto imorgen og se om de har nogen tilbage i str 86. Min netto er desværre bare ofte ikke ret god syntes jeg - men man kan jo håbe på at jeg har held med mig denne gang.

Det er nogle fine print der er på...

TAK for tippet

Anmeld

27. april 2010

Milka

TbCp skriver:

Arh ja de er rigtig fine!

Jeg købte på et tidspunkt nogle i Netto men de var simpelthen så kæmpe brede! Men de der ser rigtig gode ud.

Og det er rigtig smart at have nogle billige! Jeg har flere gange været glad for at det meste af Livas undertøj er noget billigt noget...

vi har ikke prøvet dem på men ja, de ser lidt brede ud... nu må vi se

Anmeld

28. april 2010

Ni-ko-li-ne

ja jeg så dem godt:0) det er fisme billigt... Bilka kører ofte det samme tilbud, med nogle andre bodyer.... så her er skuffen fyldt;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.