spillemaskine til dreng??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. april 2010

denlille

min søn bliver snart 5 år og vi overvejer om han skal have en spillemaskine eller om det mon er for tidligt? Jeg tænker sådan en nintendo eller gameboy han kan sidde med i hånden- men hvad koster sådan en? Og er der et alternativ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Svei

Det er i hvert fald ikke for tidligt...en nintendo er super hvis det skal være sådan en til at have i hånden..

Anmeld

27. april 2010

Lone Jakobsen

min søn på 5 ville gi sin ene arm for sådan en så det er bestemt en god alder... prisen kan jeg kun gisne om....men jeg tror du skal omkring 1200 måske mere

Anmeld

27. april 2010

slettet_7530

Uha min holdning er at man skal vente så længe man overhovdet kan med at få alle de elektroniske dimser ind i huset.

Anmeld

27. april 2010

9510

Vi har lige givet 1099, for en nintendo dsi til vores tøs og så 350 for sådan et "spil" hvor der kan være ca 40 spil på..

Anmeld

27. april 2010

denlille

tak for svar..frygtede lidt at den lå i den prisklasse..Sådan er får han i hvert fald ikke:-)..Så mange penge vilj jeg slet ikke give for til en 5 årig dreng. Håbede på at nogen kendte en billigere en...

Anmeld

27. april 2010

slettet_7530

spætte skriver:

tak for svar..frygtede lidt at den lå i den prisklasse..Sådan er får han i hvert fald ikke:-)..Så mange penge vilj jeg slet ikke give for til en 5 årig dreng. Håbede på at nogen kendte en billigere en...

Hvis i vil købe en til ham så prøv om i kan finde en brugt gameboy med spil til, de er mere holdbare og ikke så dyre igen.

Men igen så synes jeg personligt at de tids nok kan få de maskiner ind i deres liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.