Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor meget giver i for at få jeres babyer klippet? Min datter er 10 mdr og skal klippes for første gang. Hidtil har jeg klaret det selv, men nu trænger hun til en rigtig omgang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muttien skriver: Hvor meget giver i for at få jeres babyer klippet? Min datter er 10 mdr og skal klippes for første gang. Hidtil har jeg klaret det selv, men nu trænger hun til en rigtig omgang
0 kr hos dagplejemoderen -> 3 år! (hun fik en gave hver 3. gang ca. )
Sæt hende i en høj stol stik hende en slikkepind eller hvad du nu har så kan man sagtens lave en ordentlig klipning selv også
Jeg klipper Emil sel også fordi jeg er bange for frisøren vil gøre det for kantet hehe
arh altså jeg vil også have en orange frisør eller en dagplejer der klipper..,.. Jeg har selv klippet hende nogle gange, som sagt, men synes ikke det trænger til en rigtig frisurer efterhånden og det rækker mine talenter ikke til
Altså første gang vores blev klippet hos frisør kostede det 330,- og det var incl slikkepind. Så lærte jeg så at spørge mig for og nu har jeg fundet en anden frisør hvor prisen er 130 og 75 hvis det kun er pandehåret.
ida
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128