Dårlig mave!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. april 2010

lion

Nej hvor er jeg træt af sygdom og det er selvom det ikk sker så tit herhjemme.

Her for 2 uger siden havde Cassandra dårlig/tynd mave og det var ikk sjovt.

Men hun har desværre fået smittet Julius, for han har bare tynd mave. Det startede med at hans afføring lignede noget der var malet i bleen, nu er det vand der er gult. Vi har i dag alene skiftet tøj 3 gange fordi der rendte ud af bleen.

Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe ham?

Han græder nemlkig meget over det og sover ikk lige godt om dagen, han bliver vildt overtræt og det ender med vi skal ha han på armen for han falder i søn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

MORJESPERSEN

lion skriver:

Nej hvor er jeg træt af sygdom og det er selvom det ikk sker så tit herhjemme.

Her for 2 uger siden havde Cassandra dårlig/tynd mave og det var ikk sjovt.

Men hun har desværre fået smittet Julius, for han har bare tynd mave. Det startede med at hans afføring lignede noget der var malet i bleen, nu er det vand der er gult. Vi har i dag alene skiftet tøj 3 gange fordi der rendte ud af bleen.

Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe ham?

Han græder nemlkig meget over det og sover ikk lige godt om dagen, han bliver vildt overtræt og det ender med vi skal ha han på armen for han falder i søn.

Vi har det samme her hjemme på 2 dag... det er bare så syndt når de skriger og man ikke kan gøre noget... Vi har givet pigerne ristet fransbrød, banner og revet æbel men det må din bette mand jo ikke få endnu.... jeg ville nok ringe til vagtlægen bare for at høre hvad man kan gøre.... Jeg har lavet afkrysning skema her hjemme for at holde styr på havd de hver kommer afmed da jeg er så bange for de skal komme til at mangle væske..... '

Jeg håber de i snart er over det...

God bedring til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.