opkast og dårlig mave på 2 dag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. april 2010

MORJESPERSEN

Puha sikke mage lorte bler det er blevet til de sidste 48 timer ikke snakke om de gange det er gået i gemmen tøjet... og ikke nok med det skal den også stå på opkast.... Det er bare så hårdt til pigerne, mest Amalie hun ligger baren hele på dygnen hele dagen i går og i dag, de har sovet næsten sovet hele dagen i dag. Feber er det også blevet til, den har været helt op på 39,8 det lyder ikke af så megt da børn jo nemt kan klare meget mere i feber, men det kan Amalie åbenbart ikke.... Laura har det lidt bedre hun har leget i dag mens søster bare har ligget og  kikket på.... I går ville jeg til vagt læge da jeg syndes Amalie var for slap, jeg ringede kl 17.45 og fik så den besked at der først var en læge der kunne kikke på hend ekl 21.45!!!! Ja det kunne jeg ligesom ikke bruge til noget, heldigvis fik hun det lidt bedre så jeg valge ikke at køre til vagtlæge da hun sov så godt på det tidspunkt. I morgen vil jeg til læge med dem hvis de stadigvæk har dårlig mave, er der ikke noget med at små børn ikke må have det mere end 3dage??

Ville bare lige dele med jer mine sidste 48 timer i ble helvede....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

lion

Hvor lyder det ikk sjovt.

Jeg kender godt den med dårlig mave og igennem tøjet.

Julius har det for tiden.

Jeg håber de snart slipper for det.

Anmeld

27. april 2010

Ida.

Lina havde dårlig mave i 5 dage for snart 14 dage siden - jeg snakkede med egen læge på tredje-dagen for at høre, hvordan jeg skulle forholde mig og hvor længe sådan et 11 mdrs barn måtte have det sådan...meldingen lød, at det måtte hun i 1-2 uger så længe hun tog væske til sig og ikke blev mærkbart dårligere...hun kastede dog kun op tre gange den første nat hun var syg...

Rigtig god bedring til dine dejlige piger! Håber snart de er ovenpå igen - og at resten af familien slipper for samme omgang (rodalon og håndsprit er din ven!!!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.