Puha sikke mage lorte bler det er blevet til de sidste 48 timer ikke snakke om de gange det er gået i gemmen tøjet... og ikke nok med det skal den også stå på opkast.... Det er bare så hårdt til pigerne, mest Amalie hun ligger baren hele på dygnen hele dagen i går og i dag, de har sovet næsten sovet hele dagen i dag. Feber er det også blevet til, den har været helt op på 39,8 det lyder ikke af så megt da børn jo nemt kan klare meget mere i feber, men det kan Amalie åbenbart ikke.... Laura har det lidt bedre hun har leget i dag mens søster bare har ligget og kikket på.... I går ville jeg til vagt læge da jeg syndes Amalie var for slap, jeg ringede kl 17.45 og fik så den besked at der først var en læge der kunne kikke på hend ekl 21.45!!!! Ja det kunne jeg ligesom ikke bruge til noget, heldigvis fik hun det lidt bedre så jeg valge ikke at køre til vagtlæge da hun sov så godt på det tidspunkt. I morgen vil jeg til læge med dem hvis de stadigvæk har dårlig mave, er der ikke noget med at små børn ikke må have det mere end 3dage??
Ville bare lige dele med jer mine sidste 48 timer i ble helvede....
Anmeld