Så fik Liva børnehaveplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. april 2010

TbCp

Har lige tjekket pladsanvisningen og så lå der sørme en besked om at vi har fået tilbudt vores 1. prioritet pr. 1/8!

Hvor er det fedt!

Børnehaven har en skøn stor legeplads, Liva elsker at være ude så det er bare så godt.
Min kusines søn går derovre... og Ham og Liva leger vildt godt sammen
Og så ligger den under 500m fra hvor vi bor!

Det er bare perfekt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

lion

Hvor lyder det bare godt at I har fået den plads i gerne ville have.

Anmeld

27. april 2010

MORJESPERSEN

Hvor dejligt!!!! Er glad på jeres vejne, og om det bare nemt når man skal aflever og hent.... her køre vi 15km frem og tilbage hver dag....

Anmeld

27. april 2010

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

Hvor dejligt!!!! Er glad på jeres vejne, og om det bare nemt når man skal aflever og hent.... her køre vi 15km frem og tilbage hver dag....

Ja det er rigtig fedt.... vi har været heldige på det punkt.... vores dagplejer bor 200m herfra

Øv hvor træls at i skal køre så langt.... er det så i det mindste på vej til/fra arbejde?

Anmeld

27. april 2010

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Ja det er rigtig fedt.... vi har været heldige på det punkt.... vores dagplejer bor 200m herfra

Øv hvor træls at i skal køre så langt.... er det så i det mindste på vej til/fra arbejde?

Nej det er den anden vej jeg arbejde/ går i skole.. så det er 15km til dp og 30km den anden vej til skole derfra.... mega træls. men vi er skrevet op til en polads her i byen, men det er jo ikke så tit der lige er en dobbel plads...

Ja hold da op i er da bare heldige....

Anmeld

27. april 2010

msax

FEDT - tillykke

Det er så dejligt når det hele går som man gerne vil have det. Jeg har heldigvis også kun været heldig - men der kender da et par stykker der har måtte kæmpe for deres pladser.

Håber Liva bliver rigtig glad for at gå der...

SMIL Mette 25+6

Anmeld

27. april 2010

oo

FEDT MAND! tillykke

Anmeld

27. april 2010

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

Nej det er den anden vej jeg arbejde/ går i skole.. så det er 15km til dp og 30km den anden vej til skole derfra.... mega træls. men vi er skrevet op til en polads her i byen, men det er jo ikke så tit der lige er en dobbel plads...

Ja hold da op i er da bare heldige....

Årh puha....

Anmeld

27. april 2010

TbCp

msax skriver:

FEDT - tillykke

Det er så dejligt når det hele går som man gerne vil have det. Jeg har heldigvis også kun været heldig - men der kender da et par stykker der har måtte kæmpe for deres pladser.

Håber Liva bliver rigtig glad for at gå der...

SMIL Mette 25+6

Så længe der er en legplads så er hun glad

Anmeld

27. april 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

FEDT MAND! tillykke

Tak tak.. det bliver rigtig godt... så skal JEG bare lige vænne mig til tanken om at min lille prut er blevet stor...

Carla skal vel også starte her til sommer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.