Uhh .. Hjertelyden !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. april 2010

morethanperfect

Så var jeg til det første jodermoder besøg i dag , og hun lyttede efter hjertelyd, og det var rigtig dejligt hun fandt det ! .. Jeg fik helt tårer i øjnene :') ..

Hvordan reagerede i da i hørte hjertelyd første gang ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Low

Første gang jeg hørte hjertelyd var til NF scanningen og det var noget helt særligt og jeg var lige ved at tude hehe . Jeg sagde næsten ingen ting og min veninde sagde til mig: Du siger ikke så meget Ditte. Og jeg svarede: Det er fordi jeg er målløs og glad

Efter jeg er kommet så langt hen som jeg er så rammer det ikke på samme måde mere  jeg mener at jeg synes det er mere fantastisk når jeg kan mærke at min lille Alexander mose sig godt rundt i min mave og det at jeg kan se det så tydeligt er helt vildt synes jeg. Dét synes jeg er feder end når jeg høre hjertelyden hos min jodermoder, misforstå mig ikke for selvfølgelig er det fedt at vide at hjertet lyder som det skal men jeg ved godt at han er i live for det kan mærkes . Men inden jeg kunne mærke han så tydeligt så var det jo vildt fedt. MEN alt hvad der har noget at gøre med min lille baby er fedt

Hilsen Ditte, 33+0

Anmeld

27. april 2010

Low

Low skriver:

Første gang jeg hørte hjertelyd var til NF scanningen og det var noget helt særligt og jeg var lige ved at tude hehe . Jeg sagde næsten ingen ting og min veninde sagde til mig: Du siger ikke så meget Ditte. Og jeg svarede: Det er fordi jeg er målløs og glad

Efter jeg er kommet så langt hen som jeg er så rammer det ikke på samme måde mere  jeg mener at jeg synes det er mere fantastisk når jeg kan mærke at min lille Alexander mose sig godt rundt i min mave og det at jeg kan se det så tydeligt er helt vildt synes jeg. Dét synes jeg er feder end når jeg høre hjertelyden hos min jodermoder, misforstå mig ikke for selvfølgelig er det fedt at vide at hjertet lyder som det skal men jeg ved godt at han er i live for det kan mærkes . Men inden jeg kunne mærke han så tydeligt så var det jo vildt fedt. MEN alt hvad der har noget at gøre med min lille baby er fedt

Hilsen Ditte, 33+0

Hvis min lille Alexander var syg ville det selvfølgelig ikke være fedt men forstå mig ret

Anmeld

27. april 2010

oo

jeg har også lige hørt hjertelyd ved mit første jordemoder besøg idag det var såååå dejligt! jeg lå bare helt stille og lyttede, men Søren blev meget rørt og sad bagefter og aede maven

Anmeld

27. april 2010

Faith

Stort tillykke med at høre hjertelyd.... Verdens bedste lyd!

Jeg er blevet så afhængig af at høre den skønne lyd hos mine to drenge at jeg har købt en såkaldt "Angel sounds". Den minder meget om den som jordemoderen bruger til at lytte med, og jeg er super glad for min.

Anmeld

27. april 2010

morethanperfect

Der er simpelthen ikke noget bedre

Kan ikke koncentere mig om andet fordi jeg tænker på det lille hjerte jeg hørte 

Så dejligt !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.