Mon mon?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.233 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

I går eftermiddags begyndte min ene brystvorte at klø, og der kom en lille dråbe mælk. Jeg har tidligere fået mælk ved æl, så i aftens var vi igang. Men her i dag er jeg begyndt at bløde. Ikke meget, men alligevel. Kan et æg sætte sig fast selvom jeg bløder? Jeg har blødt efter sex de sidste 2 uger, så jeg er helt i tvivl om jeg overhovedet har fået æl.

Håber i har et svar, for jeg skal først til lægen på mandag og der er laaaaaang tid til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

oo

ja, et æg kan godt sætte sig fast selvom du bløder - don't worry siden min graviditet udenfor livmoderen sidste år har jeg haft en blødning på ca ti dage imellem ÆL og rigtig mens. jeg troede det var et sikkert tegn på at ægget IKKE havde sat sig fast, men i januar i år havde jeg helt normalt ti-dages blødning IMENS ægget satte sig fast

Anmeld

27. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
Tjuhl skriver:

ja, et æg kan godt sætte sig fast selvom du bløder - don't worry siden min graviditet udenfor livmoderen sidste år har jeg haft en blødning på ca ti dage imellem ÆL og rigtig mens. jeg troede det var et sikkert tegn på at ægget IKKE havde sat sig fast, men i januar i år havde jeg helt normalt ti-dages blødning IMENS ægget satte sig fast

Det var dejligt at høre

Anmeld

27. april 2010

MoniqueMadsen

Jeanne skriver:

I går eftermiddags begyndte min ene brystvorte at klø, og der kom en lille dråbe mælk. Jeg har tidligere fået mælk ved æl, så i aftens var vi igang. Men her i dag er jeg begyndt at bløde. Ikke meget, men alligevel. Kan et æg sætte sig fast selvom jeg bløder? Jeg har blødt efter sex de sidste 2 uger, så jeg er helt i tvivl om jeg overhovedet har fået æl.

Håber i har et svar, for jeg skal først til lægen på mandag og der er laaaaaang tid til

Ømme brystvorter eller bryster kan opstå på en af følgende tidspunkter

- Efter ægløsningen
- Under graviditeten
- Efter graviditeten (amningen er den hyppigste årsag til ømme brystvorter)
- Overgangsalderen

Hvis det viser sig, at du er gravid skyldes kløen i brystvorter ifølge http://www.alt-om-brystvorter.dk/oemme-brystvorter.htm følgende årsager:

Hvis ægget, som er udløst fra æggestokken ved ægløsningen, er befrugtet og begynder at vokse i livmoderen, så vil niveauerne af progesteron og østrogen fortsat forøges med henblik på at opretholde graviditeten. Dette betyder naturligvis, at brysterne og brystvorterne bliver ømmere og ømmere.

Mvh

Mona

http://www.hvordan-bliver-man-gravid.dk/Hvordan-bliver-man-gravid.htm

Anmeld

27. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
MoniqueMadsen skriver:

Ømme brystvorter eller bryster kan opstå på en af følgende tidspunkter

- Efter ægløsningen
- Under graviditeten
- Efter graviditeten (amningen er den hyppigste årsag til ømme brystvorter)
- Overgangsalderen

Hvis det viser sig, at du er gravid skyldes kløen i brystvorter ifølge http://www.alt-om-brystvorter.dk/oemme-brystvorter.htm følgende årsager:

Hvis ægget, som er udløst fra æggestokken ved ægløsningen, er befrugtet og begynder at vokse i livmoderen, så vil niveauerne af progesteron og østrogen fortsat forøges med henblik på at opretholde graviditeten. Dette betyder naturligvis, at brysterne og brystvorterne bliver ømmere og ømmere.

Mvh

Mona

http://www.hvordan-bliver-man-gravid.dk/Hvordan-bliver-man-gravid.htm

Jamen så vil jeg håbe det var æl og at der er gevinst

Anmeld

27. april 2010

Muffinmus

et æg ville slet ikke have sat sig fast endnu, så det er ikke det:-)

Ægget sætter sig fast omkring 1 uge efter, +- et par dage.

Men det er ikke unormalt at få en blødning ved det:-)

Og hov..forresten kan man godt bløde vedÆL, så det er højst sandsynligt det du har oplevet, i hvert fald langt mere sandsynligt end ægget der har sat sig fast.

Anmeld

27. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
MariaE skriver:

et æg ville slet ikke have sat sig fast endnu, så det er ikke det:-)

Ægget sætter sig fast omkring 1 uge efter, +- et par dage.

Men det er ikke unormalt at få en blødning ved det:-)

Og hov..forresten kan man godt bløde vedÆL, så det er højst sandsynligt det du har oplevet, i hvert fald langt mere sandsynligt end ægget der har sat sig fast.

Mit "problem" er at jeg har blødt on/off i 2 uger nu - siden min mens. Så jeg er lidt i tvivl om man overhovedet kan blive gravid når man hele tide bløder

Anmeld

27. april 2010

Muffinmus

hmm, hvis du har ÆL så jo, men hvis der er kuk i dine hormoner kan det være ÆL ikke lige kommer.

Men bare klø på, så er du da sikret HVIS det var ÆL:-)

Anmeld

27. april 2010

1977

Profilbillede for 1977
MariaE skriver:

hmm, hvis du har ÆL så jo, men hvis der er kuk i dine hormoner kan det være ÆL ikke lige kommer.

Men bare klø på, så er du da sikret HVIS det var ÆL:-)

Fins - det er også min plan

Anmeld

27. april 2010

anna-jonas

Hej Jeanne!

Jeg håber at jeres "anstrengelser" giver bonus..............

Ang. mælkeproduktion.....................så kan det godt skyldes, at din krop ikke er helt på plads endnu, siden du fødte Jayzmina (staves?).

Kh. Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.