5 års dag - hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.019 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. april 2010

LotteN

Jeg har brug for jeres hjælp...

Kæresten og jeg har 5 års dag på torsdag og jeg ved ikke hvad jeg skal give ham. Vi har fået philips mor ti lat komme og passe lærke mens vi tager ud og spiser, men det er også det hele der er på plads!

Nogen gode forslag ti len gave af en art til en der aldrig har nogen øsker...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

På vores 5 årsdag købt jeg vist ikke noget til kæresten, men jeg fik en brilliatring

Anmeld

27. april 2010

Vidunderligeunger

LotteN skriver:

Kæresten og jeg har 5 års dag på torsdag og jeg ved ikke hvad jeg skal give ham. Vi har fået philips mor ti lat komme og passe lærke mens vi tager ud og spiser, men det er også det hele der er på plads!

køb noget lækkert undertøj (du skal have på), gi en middag og forkæl ham med en masse deeeejlig sex når I kommer hjem  

Skriv evt. et lille brev til ham om hvor meget de sidste 5 år har betydet for dig og sådan...

det er ikke altid en gave varmer lige så meget som selve kærligheden...

Anmeld

27. april 2010

LotteN

BlyViol skriver:

køb noget lækkert undertøj (du skal have på), gi en middag og forkæl ham med en masse deeeejlig sex når I kommer hjem  

Skriv evt. et lille brev til ham om hvor meget de sidste 5 år har betydet for dig og sådan...

det er ikke altid en gave varmer lige så meget som selve kærligheden...

uha, han snakker altid om det frække undertøj - så selvfølgelig, super god ide, havde jeg helt skudt ud

Anmeld

27. april 2010

Sommerfuglelarven

Du kan også inviterer ham på kæresteophold, kig eventuelt på www.bellevuetours.dk, der kan du finde en del gode oplevelsesgaver - og jeg har nydt det hver gang P har inviteret mig på et

Og der kan det frække undertøj også indgå som en del af gaven... Eller bare 3 små sedler hvor du har skrevet hvad du vil gøre ved ham, eller ønsker han gør ved dig på jeres tur

Anmeld

27. april 2010

Pia.

LotteN skriver:

Ja mænd er ikke så gode at give gaver, med mindre de virkelig har nogle gode ønsker man kan gå efter... Så jeg syntes du skal give ham en oplevelse, evt. en god middag - to billetter til en fed koncert... en tur i tivoli eller noget andet han elsker, forkæl ham og det frække undertøj ville jo bare være prikken over i'et efter en skøn dag sammen... Rigtig god 5 års dag...

Anmeld

27. april 2010

LotteN

Sommerfuglelarven skriver:

Du kan også inviterer ham på kæresteophold, kig eventuelt på www.bellevuetours.dk, der kan du finde en del gode oplevelsesgaver - og jeg har nydt det hver gang P har inviteret mig på et

Og der kan det frække undertøj også indgå som en del af gaven... Eller bare 3 små sedler hvor du har skrevet hvad du vil gøre ved ham, eller ønsker han gør ved dig på jeres tur

ville jeg gerne hvis pengee var til det, men er de desværre ikke lgie for tiden !

Anmeld

27. april 2010

LotteN

Pia. skriver:

Ja mænd er ikke så gode at give gaver, med mindre de virkelig har nogle gode ønsker man kan gå efter... Så jeg syntes du skal give ham en oplevelse, evt. en god middag - to billetter til en fed koncert... en tur i tivoli eller noget andet han elsker, forkæl ham og det frække undertøj ville jo bare være prikken over i'et efter en skøn dag sammen... Rigtig god 5 års dag...

ej, hvor er I altså bare gode tøser.

Når du siger koncert, kommer jeg da lige i tanke om han snakkede om han gerne ville til Nephew koncert engang - oplagt mulighed nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.