Feber og sove ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Findusinde

Hejsa!

Laura har haft feber hele natten.. 38.9 da den var højest.. Men her for en time siden var den 37.4.. Er det OK at lade hende sove ude?

Hun står i en udestue, så hun står ikke direkte ude..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

tochri

Hej

Det er ok at lade hende sove ude. Mine børn har sovet ude selvom de har haft feber, de har godt af den friske luft.

Anmeld

27. april 2010

Findusinde

Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal give hende på at sove i... HUn har i den sidste uges tid sovet i en langærmet body, strømpebukser og så en heldragt... Og så under dynen...

Anmeld

27. april 2010

Ni-ko-li-ne

Findusinde skriver:

Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal give hende på at sove i... HUn har i den sidste uges tid sovet i en langærmet body, strømpebukser og så en heldragt... Og så under dynen...

du kan fint lade hende sove ude...

og jeg synes det lyder fint med det tøj du beskriver;0)

Anmeld

27. april 2010

Findusinde

ka-ri-na skriver:

du kan fint lade hende sove ude...

og jeg synes det lyder fint med det tøj du beskriver;0)

Hun er en smule forkølet.. Tror I at jeg skal give hende en hue på? Eller vil det bare gøre det værrer for hende med feberen?

Anmeld

27. april 2010

tochri

hmm lidt svært hvor meget du skal give hende på. Mine børn har aldrig brugt heldragt. Her sover de i bukser, fleecejakke og tynd bomuldshat. Og de er rigeligt varme når jeg tager dem op.

men jeg ville nok snart skifte heldragten ud med en fleece jakke eller noget lignende.

Men har hun 37.4 så har hun jo heller ikke feber mere.

Anmeld

27. april 2010

Ni-ko-li-ne

Findusinde skriver:

Hun er en smule forkølet.. Tror I at jeg skal give hende en hue på? Eller vil det bare gøre det værrer for hende med feberen?

hmm....

hun står i udestuen jo ikke? så det blæser ikke ind til hende? så kan du bare udelade huen....

Anmeld

27. april 2010

Findusinde

tochri skriver:

hmm lidt svært hvor meget du skal give hende på. Mine børn har aldrig brugt heldragt. Her sover de i bukser, fleecejakke og tynd bomuldshat. Og de er rigeligt varme når jeg tager dem op.

men jeg ville nok snart skifte heldragten ud med en fleece jakke eller noget lignende.

Men har hun 37.4 så har hun jo heller ikke feber mere.

Ser lige om jeg ikke har en tynd trøje hun kan få udenpå i stedet for en ganske alm heldragt.. Det er ikke sådan en med for eller noget..

Karina, nej det blæser ikke ind til hende, så undlader huen..

Anmeld

27. april 2010

tochri

Jeg ville nok også undlade huen og finde en jakke/trøje til hende.

Hvis hun er meget snottet kan du jo evt hæve hendes hoved lidt, så hun har lettere ved at få luft.

Anmeld

27. april 2010

Findusinde

Så er svesken ude at sove... Nøøøøøj hvor var hun træt! Hun har sovet elendigt hele natten, og mangler rundt regnet 4-5 timers søvn.. Og har powernappet 2 gange i formiddag i 20 minutter.. Så må vi håbe hun kan få nogle gode timer i barnevogen!

Tak for hjælpen tøser!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.