ÆL test- Skal prøve nogle nye, men hvilke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger

Jeg har de sidste par gange haft svært ved at teste positivt med strimmeltests. Derfor vil jeg høre, om nogle af jer har oplevet det samme, og måske kan anbefale nogle af et godt mærke? Det gør ikke noget, hvis det ikke er strimmeltests.

Overvejer Clearblue digitale, men synes de er dyre og ved ikke om de er pengene værd?

Kram til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Enayia

Nu kommer jeg lige til at vige lidt uden om emnet, men jeg spørger nu lige alligevel.

De der æl teste, er det nogle man tager for at se om hvilken dag det er bedst at.. lala.. du ved, så man hurtigere bliver gravid?

Nu er jeg jo selv bare en lille smule desperat, og jeg aner INTET om Æl teste eller hvor man får dem henne, er det nogle man kan købe på apoteket, eller skal de bestilles via nettet?

Anmeld

27. april 2010

Topp

jeg brugte clearblue graviditets test. de er SUPER goe, hurtige og enten eller. ikke noget med utydelige streger osv

Anmeld

27. april 2010

Enayia skriver:

Nu kommer jeg lige til at vige lidt uden om emnet, men jeg spørger nu lige alligevel.

De der æl teste, er det nogle man tager for at se om hvilken dag det er bedst at.. lala.. du ved, så man hurtigere bliver gravid?

Nu er jeg jo selv bare en lille smule desperat, og jeg aner INTET om Æl teste eller hvor man får dem henne, er det nogle man kan købe på apoteket, eller skal de bestilles via nettet?

Ja man kan bruge dem til at teste for æl. De kan købes på apoteket og i matas - og visse alm. supermarkeder. MEN det er LANGT billigere at købe dem på nettet. Man kan få virkelig meget for pengene, og kvaliteterne er de samme uanset hvor man køber dem.

Min gyn. er f.eks. meget harm over hvor tykt apotekerne tjener på den slags tests.

På nettet kan du også købe kombi pakker. Altså hvor der er både ÆL og G tests i en samlet pakke. Stor succes hos mig

Anmeld

27. april 2010

Ok, ved du måske hvor man kan købe dem til en god pris online?

Synes priserne svinger meget de steder jeg har kigget.

jeg brugte clearblue graviditets test. de er SUPER goe, hurtige og enten eller. ikke noget med utydelige streger osv

Anmeld

27. april 2010

Topp

jeg købte på www.babyornot.dk

Anmeld

27. april 2010

Topp skriver:

jeg købte på www.babyornot.dk

Ok tak

Har fundet et svensk site. Gad vide om der ikker er lidt at spare der...

Anmeld

27. april 2010

Topp

det er der nok

Anmeld

27. april 2010

Topp skriver:

det er der nok

overvejer også England, men mon ik der er længere ventetid på varer derfra end Sverige? Eller mon det er det samme. Det må jeg lige undersøge

Anmeld

27. april 2010

Enayia

tak for svar. kunne være man skulle prøve dem

Nu vil jeg ligge mig på sofaen med dynen og falde i søvn til Zone Reality

Godnat de damer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.