Har haft en super fed weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
1 svar
0 synes godt om
26. april 2010

mariamiss6

Aaaaah ja... Fredag gik næsten helt op i hat og briller for mig... jeg kan ikke engang huske alt det der gik galt, men i den sidste ende, kom jeg meget senere ud af døren end jeg havde tænkt mig jeg skulle....

Men SÅ landede jeg hjemme hos Zafir, og dagen var reddet Zafir overtog rattet, og jeg gik kold på bagsædet, ved siden af den smukke smukke Idun

Vi kom til jylland, og blev taget super vildt godt imod.... Kender i den der fornemmelse af at man kommer ind i et fremmed hjem, og fra første sekund føler man sig bare HELT hjemme, og er bare godt tilpas blandt alle i selskabet Det var nøjagtig den følelse jeg fik da vi landede i et lille hyggeligt hjem med masser af hjerterum, fredag aften....

Masser af snak, og kaffe, og snak, og kaffe og snak - og så godnat.... Jeg blev så dog lige ringet op af en ven, og fik en laaaaaaang sludder med ham da jeg skulle have været gået i seng Men det var nu også bare en dejlig og god og hyggelig telefonsamtale - vellykket...

Dagen efter var der bare lige blid morgenvækning, og hjemmelavede boller, og kaffeslabberas på bordet hyggeligt igen igen...

Og SÅ til viking.... Zafir, den skønne quinde, har været så gæstfri og dejlig at invitere mig med til viking, sammen med deres venner og familie, og jeg takkede heldigvis ja. For det har fandmer været en hyggelig weekend... propfuld af hjerterum, aaaaaalt for meget kaffe, og bare en masse snak om alt og ingenting
På viking, var bare et super arrangement, med masser af god mad, og masse af rare mennesker. Jeg fik både shoppet og "arbejdet" og slappet af, på én gang, og det var bare RO i sjælen, og fantastisk nemt at være med zafir og co. på tur....

Søndag, var bare hygge hygge hygge hygge hygge hygge.... og slappe masser af
God og hyggelig frokost, i dejligt selskab. Og før eller siden måtte turen jo så gå hjem ad...
Det var også hyggeligt... Altså jeg gik jo kold på bagsædet igen, mere end 1 gang. Men vi fik også snakket og skrålet lidt til radioen, og det var en hyggelig tur

Så helt igennem en fantastisk god weekend, som bare har været ren hygge, og ro i sjælen.

Dejlige mennesker, dejlig mad, og dejlig hygge

Tusind tak til Zafir og co. fordi de inviterede mig med, og er så behagelige at være sammen med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Soap

Har du været her over i det mørke uden at besøge mig ? 

Nu er jeg sgu fornærmet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.