Kæresten tog på kursus i går, i Jylland og kommer først hjem torsdag aften.
Han havde været afsted i en time, så synes jeg der lugtede af et eller gas lignende noget i kælderen, jeg ringer så til ham, og det kan han ikke forstå, men der står en gasflaske i kælderen. Den bærer jeg så udenfor og laver gennemtræk dernede, og lugten forsvinder.
Så hér til aften da jeg skulle i bad var der ikke noget varmt vand. Det er masser af olie på tanken men fyret står kun på 20 grader, jeg slukker og tænder for det på hoved kontakten, der sker ikke noget. Ringer til kæresten, også spørger hvad jeg så skal gøre, og han siger jeg skal slukke og tænde inde i fyret et sted, det gør jeg så.... Der sker ikke noget de første 2 gange, men så går det igang, og PUF der står en røgsky ud af det
og der lugtede vildt af gas (den samme lugt som i går)
Så fik jeg fluks slukket for det.......
Så nu har jeg ikke noget varmt vand, ikke noget varme i radiatorene og ikke mere brænde
Der er delenme lang tid til torsdag når han kommer hjem.... Godt det ikke skete for 2 måneder siden da der var 10 minus grader udenfor....
Det er sku irriterende sådan noget. Så nu får min mor besøg af mig og Malou i morgen, så vi kan få et bad. Og jeg er godt nok spændt på om vores sommerferie ryger, da vi nok skal have en ny brænder i fyret, og den koster nok det samme som sommerferien
Ja jeg vil ikke rigtigt noget med det her.....
Anmeld