Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her til aften skulle Carsten lige op og tanke bilen. Liva og jeg stod og kiggede ud af vinduet imens.Da Carsten er kørt kigger Liva på mig, ligger sine små hænder på mine kinder og siger "bare rolig mor, far kommer igen".
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nårh lige til at smelte over
hun er simpelthen fantastisk den smukke Liva.
Sikke en dejlig omsorg..................blev Carsten ikke helt rørt??
Årh, hvor sødt! Smelte, smelte...
Nååhhh, søde Liva
Ej, hvor er det sødt.
Dejlige Liva.
nåååårh Carla er også begyndt på det der "jeg efteraber mors og fars tale til mig - til dem", en dag havde Jonas skulle tage jakke på og Carla havde sagt "far tager jakke på", jae, det er rigtigt, "Far er sååååå dygtig!"
Anna-jonas skriver: Sikke en dejlig omsorg..................blev Carsten ikke helt rørt??
Han syntes ihvertfald at det var meget meget sødt
Tjuhl skriver: nåååårh Carla er også begyndt på det der "jeg efteraber mors og fars tale til mig - til dem", en dag havde Jonas skulle tage jakke på og Carla havde sagt "far tager jakke på", jae, det er rigtigt, "Far er sååååå dygtig!"
Hahahaha
Jeg kan huske min lillebror på et tidspunkt begyndte at sige til os "kan du sige.... (kop)..." Fra alle de gange vi har spurgt ham om han kune sige et eller andet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128