Hovedepine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. april 2010

Kvindemin

Det har jeg  bare haft hver aften det sidste stykke tid, og jeg for nok væske.
Kan det have noget med graviditet at gøre, på en eller anden måde, et tegn på jeg for for lidt af et eller andet??
Eller har jeg bare lige en træls periode.

Det er altså ikke for at være pylret..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

9510

Jeg ville nok lige vænne det med lægen, det kunne være forhøjet blodtryk.

men kan jo også bare være for lidt væske, det døjede jeg med, glemte lidt at drikke om aftenen, så fik hovedpine

Anmeld

26. april 2010

Kvindemin

mynord skriver:

Jeg ville nok lige vænne det med lægen, det kunne være forhøjet blodtryk.

men kan jo også bare være for lidt væske, det døjede jeg med, glemte lidt at drikke om aftenen, så fik hovedpine

Ja har jeg det i denne her uge også, så kontakter jeg nok lioge lægen.

Jeg for nok væske, drikker som bare pokker

Anmeld

26. april 2010

Skytten0111

For en måneds tid siden havde jeg samme problem, og søgte læge. Han ville gerne lige se mig, for at tjekke op på mit blodtryk og min blodprocent. blodtrykket var helt som det skulle, men min blodprocent var lidt faldene, og det gjorde at jeg kunne døje med hovedpine og svimmelhed.. Så måske at du skulle prøve det..

Knus Heidi

Anmeld

26. april 2010

Kvindemin

Skytten0111 skriver:

For en måneds tid siden havde jeg samme problem, og søgte læge. Han ville gerne lige se mig, for at tjekke op på mit blodtryk og min blodprocent. blodtrykket var helt som det skulle, men min blodprocent var lidt faldene, og det gjorde at jeg kunne døje med hovedpine og svimmelhed.. Så måske at du skulle prøve det..

Knus Heidi

Okay tak for svar.

Knus

Anmeld

26. april 2010

oo

tager du jern? jeg havde en sindssyg hovedpine hele sidste uge, men da jeg startede på jern gik det helt i sig selv

min mor sagde også, at det kunne være forhøjet blodtryk, så få læge eller jordemor til at tjekke det, hvis det er. blodprocenten kan lægen også tjekke meget nemt, og der kan du se om du mangler jern

Anmeld

26. april 2010

Muffinmus

de er ret så normal at gravide får hovedpine. Genrelt fra uge 10-18. Derefter går det over. For mange er det hormonelt betinget og får en del andre igen er det jern der kan gøre en forskel:-)

Anmeld

26. april 2010

FrkLarsen

Jeg lider også meget af hovedpine for tiden, tidligere idag fik jeg blindhed på mit højre øje, og derefter kom der en ordentlig hovedpine.

Jeg har for højt blodtryk, og skal til kontrol i morgen for at få det tjekket igen.

Jeg kan prøve at spørge om forhøjet blodtryk kan give vedvarende hovedpine  

Kamilla 25+2

Anmeld

26. april 2010

Tama

Jeg døjer osse meget med hovedpine og ved jeg ikke får nok væske men vil prøve at drikke mere den næste tid og se om det ikke hjælper 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.