SEX AND THE CITY....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juni 2008

Pia.

Er der nogen af jer piger her inde jeg skal være misundelige på - er billetterne bestilt til en af de nærmeste dage ?

Min søster er lige nu på tøsetur med en veninde og inde og se denne fantastiske film (er jeg nu ret sikker på) - blev spurgt om jeg ville med, men kunne desværre ikke, da jeg også skal noget i morgen... Men jeg er død misundelig...

Min mand vil gerne have mig med ind og se den, men syntes bare det er en film der høre tøserne til, altså forstået på den måde jeg hellere vil se den med en flok veninder...

Knus Pia, som ikke rigtig ville noget med det her indlæg, ville bare høre om I skulle se den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2008

Honningblomst

Jeps...vi er en flok tøser der skal ind og se den i næste uge...ved ikke hvor meget den siger mig, men vi har det sjovt sammen, alle os pæd.stud. tøser..;)
Knus..

Anmeld

6. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg skal også se den, men der går en lille måned endnu. Jeg venter til den kommer i vores lokale lille biks :P Men så skal jeg se den sammen med svigermutter :D

(H)

Anmeld

6. juni 2008

Christinahr

Jeg skal ind og se den imorgen aften med alle tøsserne og jeg glæder mig som et lille barn :-)

Anmeld

7. juni 2008

MorCamilla

Hejsa Pia..

Ja den film bliver jeg bare nød til at se, det er jo en vildt god serie og filmem har fået go omtale, så den må jeg også se... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.