Jordmoderbesøg i dag 40+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja så nåede vores lille bitte Jonathan op på målvægten 3 fuldfede kg alligevel Hvem skulle have troet det? Men det er altså hvad han er skønnet til og det passer perfekt ind i den vægtkurve som har tegnet sig efter utallige kontrolscanninger og ekstra check..Hjertet knipsede perfekt og både hun og jeg kunne høre og mærke masser af liv.

Jeg har det uanstændigt godt fysisk, hvilket ifølge jordmoderen skyldes at jeg "kun" har taget ca. 15kg på, får holdt mig i gang med gåture og ikke har alt for meget vand i kroppen.Det er nok også det der gør at jeg stadig synes jeg har en ok rest af tålmodighed tilbage selvom terminen var i går...

Jordmoderen sagde at hun havde holdt øje med os hver eneste dag i deres logbog på Skejby for at se om vi havde født og da vi kom 10 minutter for sent troede hun at vi måske var i gang og havde ringet derud  Men nej - Lille Bum ligger og hygger sig som han hele tiden har gjort.

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Chalala85

Ihh hvor er det spændene :-)

Dejlig vægt han har fået sig

Ser frem til at høre når der kommer gang i fødslen.

Anmeld

26. april 2010

MM1987

Det var da dejligt at er kommet op på de 3 kg, så har han gjort alle bekymringerne til skamme - han skulle bare lige bage færdigt...

Hun lyder da rigtig sød din jordmoder...

Dejligt du har så meget overskud stadig - det er jo det man går og drømmer om - men det er jo også din egen fortjeneste når du har holdt dig igang og kun taget 15 kg på...

Jeg glæder mig meget til at høre om jeres hjemmefødsel og se lille Jonathan...

Jeg er jo en af dem der holder øje med dig...

Anmeld

26. april 2010

Tina2

Lyder super dejligt han er oppe på en god fin vægt:-) Så er han bare klar til at møde verden :-)

Heldige dig med kun 15 kg!!!! Jeg er halvvejs på søndag og er på +8 kg..... Håber så meget ikke at nå op på de forfærdelig mange kg jeg tog på de andre gange!!!

Anmeld

26. april 2010

Low

Det bliver altså rigtig spændene  .

Anmeld

27. april 2010

MariaJ

Dejligt at høre at alt er som det skal være. Det må være alle kagerne, der har hjulpet . Vestøv til dig og lad ham nu ikke få det så godt derinde, at han slet ikke vil ud. 

Maria

Anmeld

27. april 2010

DK

Dejligt!!! Tænk engang... alle de bekymringer til ingen verdens nytte... he he... velkommen til moderskabet, M!!

Anmeld

27. april 2010

Mettemus

Dejligt med hans vægt - han ligger jo bare og hygger sig det bedste han kan! Er spændt på din FB - alt ved hjemmefødsel tiltaler mig nemlig.

Sender dig en storm fuld af vestøv - også selvom du siger du er tålmodig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.