De fede trin på TV2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2010

otlitrom

Yrsa skriver:

Præcis...man kan sidde der med et stort pres, fordi det er det der gælder og tæller...jeg synes det er synd, ikke for dem der er med i programmet for de vælger selv, som du skriver...men hvad med alle de tykke mennesker der sidder rundt om i danmark, kan bare ikke så godt have den signalværdi de programmer udsender. Øv...

Knus..

Jeg er helt enig.. Der sidder nok nogen ude i stuerne med en ærgelig fornemmelse.. Men man kan jo håbe de finder styrken til at gøre noget ved det, når de ser hvad sund kost og sjov motion kan gøre ved det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Svei

kitty skriver:

Jeg er helt enig.. Der sidder nok nogen ude i stuerne med en ærgelig fornemmelse.. Men man kan jo håbe de finder styrken til at gøre noget ved det, når de ser hvad sund kost og sjov motion kan gøre ved det..

Men det ved tykke mennesker jo godt og det tror jeg måske er det der kan være frustrerende, at det jo ligger lige for...men at man bare ikke kan, ikke kan komme i gang eller holde det.. og så bliver det bare en fiasko omkring noget som man jo "bare lige kan tage sig sammen til".

Jeg tror desværre at vægttab er meget mere end lige at røre sig og spise rigtigt...der skal tages fat indeni også. men ja, det er jo noget jeg brænder for og kunne skrive en masse om...i hvert fald så ser det let ud og er super let at tabe sig, hvis man bare finder ens egen tabernøgle.

Anmeld

26. april 2010

Kvindemin

kitty skriver:

Det kan være jeg lige skal lære at greje hende. Jeg sætter hende i bås med Mascha Vang og hende der Ternstrøm (signe/stine?).. Måske ikke helt fair..

Det hjælper heller ikke på det at hun har kærestet med Rene Dif.. hihi

Ja, endelig er der noget at se mandag aften.. Den har været lidt kedelig..

Jeg sætter hende i samme bås, og i den bås er Tina Lund også. Tøhø

Anmeld

26. april 2010

otlitrom

Yrsa skriver:

Men det ved tykke mennesker jo godt og det tror jeg måske er det der kan være frustrerende, at det jo ligger lige for...men at man bare ikke kan, ikke kan komme i gang eller holde det.. og så bliver det bare en fiasko omkring noget som man jo "bare lige kan tage sig sammen til".

Jeg tror desværre at vægttab er meget mere end lige at røre sig og spise rigtigt...der skal tages fat indeni også. men ja, det er jo noget jeg brænder for og kunne skrive en masse om...i hvert fald så ser det let ud og er super let at tabe sig, hvis man bare finder ens egen tabernøgle.

Du har fuldstændig ret. Vægttab handler ikke kun om kost og motion.. Vi kunne blive ved med at snakke om det, for der er mange holdninger.

Lige dem vi har oppe her, der er jeg helt fuldstændig enig!

Anmeld

26. april 2010

Svei

kitty skriver:

Du har fuldstændig ret. Vægttab handler ikke kun om kost og motion.. Vi kunne blive ved med at snakke om det, for der er mange holdninger.

Lige dem vi har oppe her, der er jeg helt fuldstændig enig!

Anmeld

26. april 2010

otlitrom

Chritinap skriver:

Jeg sætter hende i samme bås, og i den bås er Tina Lund også. Tøhø

Gud ja, hende glemte jeg da. Heste-båsen ku vi kalde det

Skal vi sætte Jackie Navaro derind også? Hun irriterer mig også.. hihi

Anmeld

26. april 2010

Kvindemin

kitty skriver:

Gud ja, hende glemte jeg da. Heste-båsen ku vi kalde det

Skal vi sætte Jackie Navaro derind også? Hun irriterer mig også.. hihi

Yes, og Zhirley

Anmeld

26. april 2010

otlitrom

Chritinap skriver:

Yes, og Zhirley

Hehe. Jeg tror vi kunne blive ved.

Vi ender med en tråd der ligner "hvem skal ud af dit tv" eller hvad den hed, for noget tid siden

Anmeld

26. april 2010

Kvindemin

kitty skriver:

Hehe. Jeg tror vi kunne blive ved.

Vi ender med en tråd der ligner "hvem skal ud af dit tv" eller hvad den hed, for noget tid siden

Hehe ja, der er bare nogle man ikke kan tolerere
Og så er der nogle der ikke kan tolerere os.

Men tænk at det kan blive så slemt at man slår væk..

Anmeld

26. april 2010

Mettemus

kitty skriver:

Er der nogen der følger med i det program? Og hvad synes I?

Helt irellevant tråd, I know.. Men nu har vi jo ikke x-faktor længere

Altså al ære og respekt for at turde stille op på landsdækkende tv og fortælle hvad man vejer. Men som underholdningstv synes jeg godt nok ikke det er noget særligt, lidt som om det sætter sig mellem to stole - vil vi se dans eller nogen der taber sig???

Det minder mig lidt om "Varm på is" - ingen spænding, tempo eller noget som helst (jo ved godt at der er nogen der bliver smidt ud, men det er alligevel så udramatisk..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.