genforening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. april 2010

mor-til-vanessa

som de fleste ved har mig og min pige vaeret alene i alt for mange mdr. men nu er vi jo taget til det store usa, sa vil da lige sende et billede af far og datter sammen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

wamse

mor-til-vanessa skriver:

som de fleste ved har mig og min pige vaeret alene i alt for mange mdr. men nu er vi jo taget til det store usa, sa vil da lige sende et billede af far og datter sammen

ejjj hvor er din datter da smuk

Anmeld

26. april 2010

eliasogmor

mor-til-vanessa skriver:

han ser rigtig glad ud...hvordan går det med jer....

Anmeld

26. april 2010

mor-til-vanessa

eliasogmor skriver:

han ser rigtig glad ud...hvordan går det med jer....

han er ogsaa rigtig glad. han kan slet ikke forstaa at vi er her

synes det gaar meget godt, men savner hjemme, nok ogsaa mest fordi jeg ved jeg ikke ser familien i lang tid. men er sikker paa jeg falder godt til naar vi lige faar vores eget og jeg selv kan finde rundt paa vejene

Anmeld

26. april 2010

TbCp

Århhhh hvor fantastisk!

Og så har din datter jo bare de flotteste øjne!

Anmeld

26. april 2010

mor-til-vanessa

wamse skriver:

ejjj hvor er din datter da smuk

mange tak

Anmeld

26. april 2010

mor-til-vanessa

TbCp skriver:

Århhhh hvor fantastisk!

Og så har din datter jo bare de flotteste øjne!

tusind tak

Anmeld

26. april 2010

eliasogmor

mor-til-vanessa skriver:

han er ogsaa rigtig glad. han kan slet ikke forstaa at vi er her

synes det gaar meget godt, men savner hjemme, nok ogsaa mest fordi jeg ved jeg ikke ser familien i lang tid. men er sikker paa jeg falder godt til naar vi lige faar vores eget og jeg selv kan finde rundt paa vejene

det kan jeg godt forstå.... nu har jeg jo set der der teen momm(staves?) så er det ikke hårdt at starte sådan op med hus og inventar..jeg tager hatten af for et du "tør" tage derover... ihh glæder mig til at følge med i jeres liv over there....

Anmeld

26. april 2010

N&J

mor-til-vanessa skriver:

Hvor er det et dejligt billede.. 

og må give de andre helt ret, din datter er godt nok dejlig, med de flotteste øjne.. 

Anmeld

26. april 2010

mor-til-vanessa

eliasogmor skriver:

det kan jeg godt forstå.... nu har jeg jo set der der teen momm(staves?) så er det ikke hårdt at starte sådan op med hus og inventar..jeg tager hatten af for et du "tør" tage derover... ihh glæder mig til at følge med i jeres liv over there....

jo det er det, men ogsaa fordi min kaereste ikke har boet i usa i 6 aar, saa han skal starte helt fra bunden med alt. men man kan sagtens finde noget godt og billigt og bo i her og nogen steder gaar det efter indkomst. selvom de har et andet sundhedssystem og saadan saa kan man stadig faa hjaelp. man kan bla faa foodstamps hvis man ikke har for hoj indtaegt. men bornebidrag og alt det er der ikke noget der heddet.....desvaerre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.