Skøn, skønnere Anton:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Trolde_mor

Nååååå fuldstændig solgt er jeg da bare...

Hvor er han super dygtig - det var dog vildt Og ikke noget at sige til at du er stolt er sikker på at far er lige så stolt og har set klippet mindst lige så mange gange som dig..

Ihhh.. bliver bare endnu mere skruk - selvom jeg har min dejlige lille dreng i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Valle81

LN_ mor skriver:

Nååååå fuldstændig solgt er jeg da bare...

Hvor er han super dygtig - det var dog vildt Og ikke noget at sige til at du er stolt er sikker på at far er lige så stolt og har set klippet mindst lige så mange gange som dig..

Ihhh.. bliver bare endnu mere skruk - selvom jeg har min dejlige lille dreng i maven

Tak:0)

Ja han er dygtig:0) Sp sagde at det var MEGET tidligt at han sagde sådanne lyde, det var normalt først om nogle uger de begynder at prøve på det:0) Kan slet ikke huske hvornår Asta -min datter - begyndte at sige lyde på den måde, og går som person egentlig ikke så meget op i hvornår de skal kunne hvad og hvorfor og hvordan, men mere bare at de gør når de kan:0)

Men synes det var så sødt, og mit moderhjerte smelter:0)

Du har så meget at glæde dig til, det er så fantastisk:0)

Nu har jeg to børn - og et bonus barn, men skruk, det er jeg sku også allerede igen. Er ikke færdig med atfå børn - det er jeg sikker på:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.