Psykolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. april 2010

Anonym trådstarter

Så har man været ved læge i dag og fået en henvisning til psykolog ovenpå en hel masse ting fra mange år siden og så nu.

Skulle også lige sikre mig at det ikke ville gå udover mit barn hvis jeg tog i mod det, og det ville det ikke da det ikke er på mor området at jeg ikke fungere.

Er bare så meget for tiden der skal styr på, så venter nok lige en uges tid før jeg får taget mig sammen til at ringe til en psykolog og få en tid.

Håber i allesammen har det godt Skal nok snart komme mere på igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

msax

jeg syntes det er flot at du har taget første skridt og fået snakket med din læge om det.

Jeg håber du snart kan overskue at få en tid hos psykologen, det er det næste skridt.

Også håber jeg selvfølgelig mindst af alt at han/hun kan hjælpe dig med at få styr på fortiden der ligger og gnaver.

SMIL fra Mette

Anmeld

27. april 2010

Ni-ko-li-ne

Søde ven... At du slås med forskellige ting gør dig absolut ikke til en dårlig mor! Og at gå til psykolog er jo ikke det samme som at sige du ikke kan have børn! :0) jeg har selv gået til psykolog under min barsel... Fordi fortidens spøgelser dukkede op:0)

stærkt gjort søde!! Afsted med dig!

Anmeld

27. april 2010

lion

Du er en god mor, og er man det betyder det ikk noget at du går til psykolog. Hvis du havde været en dårlig mor, så er det noget andet.

Jeg håber at psykologen kan hjælpe. Jeg burde også gå til en, har prøvet med hun var ikk pengene eller tiden værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.