Henna tatoveringer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.261 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juni 2008

MorCamilla

Hejsa I skønne tøser...

Er der nogle af jer der har hørt eller ved hvor jeg finder en tatovør der kan lave henna tatoveringer??

Jeg har hørt at man kan få lavet en tato der "forsvinder" igen efter 5-7 år, (når man skifter sin hud ud bliver den mere og mere utydelig med årene) Det er noget med at den ikke bliver trykket så hårdt ind i huden som en "rigtig" tato... Men jeg ved ikke hvor de kan lave sådan nogle henne, nogle af jer der ved det??

knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2008

Mie A

hejsa

Med hensyn til de der tatoveringer, der skulle forsvinde, så har jeg ladet mig fortælle af en tatovør, at det ikke er muligt. Den vil aldrig forsvinde helt.

Anmeld

6. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja du kan få lavet dem hos div. kosmetologer, men du skal lade være af flere grunde: når du får lavet en tush, ja så bliver den der...og det er ligemeget om det er henna eller ej. For det andet så ved de ikke hvor langt de skal stikke, så det er meget amatøragtigt. Og så er risikoen for allergi meget størrer med henna end det er med blæk.

(H)

Anmeld

6. juni 2008

Christinahr

Ja jeg ville altså heller ikke turde af allegi mæssige årsagner. Bare dem man kan få lavet der holder en uges tid skulle være ret så allegifremkaldende.

Anmeld

7. juni 2008

Vibeke Degnehave Sandahl

Jeanne skriver:

Ja du kan få lavet dem hos div. kosmetologer, men du skal lade være af flere grunde: når du får lavet en tush, ja så bliver den der...og det er ligemeget om det er henna eller ej. For det andet så ved de ikke hvor langt de skal stikke, så det er meget amatøragtigt. Og så er risikoen for allergi meget størrer med henna end det er med blæk.

(H)

Påstår du en henna ik forsvinder. Det passer ik

Anmeld

7. juni 2008

bette

en henna er jo noget der nærmest bliver malet OVEN på huden.. og som kan gå væk igen.. men vi snakker ikke 5år vi snakker 1 uge...!

Anmeld

7. juni 2008

MorCamilla

Det kan også være at det er mig der har misforstået det..(?) Jeg synes bare at jeg har hørt noget om at man kan få lavet en henna tato der går væk igen efter lang tid, altså ikke kun en uge..
Jeg har haft en af de der malede henna tatoveringer for nogle år siden, og allerede efter 2 dage var den grim og "gået i stykker"...

Anmeld

7. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vibeke Degnehave Sandahl skriver:

Påstår du en henna ik forsvinder. Det passer ik

Nej jeg påstår at så snart du kommer farve ned i det dybe hudlag (eller bare gennem det yderste), hvor det blander sig med blodet og cellerne, så forsvinder farven ikke. Og så er det lige meget om det er henna, skosværte eller "ink".

De kosmetologer som laver henna bl.a. eyeliner har selv udtalt at det ikke forsvinder igen.

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.