Så tager vi i sommerhus...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. april 2010

JustAnotherName

Idag siger Bianca's temperatur 37,7, og der er en verden til forskel på hendes adfærd. Og hendes blik er også meget mere levende igen.

Så vi satser på, at hun er så meget i bedring, at vi godt kan tage afsted på ferie.......med termometeret og børne-panodil ved hånden.

Så nu vil vi snart drage afsted, og nyde livet i et sommerhus i Grønhøj - sammen med pigernes mormor (som oveni købet har fødselsdag imorgen)

Vi ses søde tøser. Og tak for Jeres omsorg, mens mine piger var sløje.

KNUS herfra 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Karo

JustAnotherName skriver:

Idag siger Bianca's temperatur 37,7, og der er en verden til forskel på hendes adfærd. Og hendes blik er også meget mere levende igen.

Så vi satser på, at hun er så meget i bedring, at vi godt kan tage afsted på ferie.......med termometeret og børne-panodil ved hånden.

Så nu vil vi snart drage afsted, og nyde livet i et sommerhus i Grønhøj - sammen med pigernes mormor (som oveni købet har fødselsdag imorgen)

KNUS herfra 

Dejlig at høre at hun har det bedre idag

Kan i have en rigtig dejlig tur, og så må i huske at fejre din mor imorgen

Anmeld

26. april 2010

Skouboe

JustAnotherName skriver:

KNUS herfra 

God tur

Anmeld

26. april 2010

Ni-ko-li-ne

JustAnotherName skriver:

KNUS herfra 

dejligt at høre at hun har det bedre!!!

rigtig god tur i sommerhus!

Anmeld

26. april 2010

Ranarupta

Skønt at hun har det bedre! 

Og dejligt, at I kunne komme afsted! 

Rigtigt god ferie

Knus

Anmeld

26. april 2010

sarahb

GO TUR, og NYD det i fulde drag

Anmeld

26. april 2010

JustAnotherName

Tak skal I have 

Nu ikke noget med en masse vilde ting, som jeg går glip af, frem til næste weekend, vel piger 

Vi kører om lidt.... Så kommer jeg til at savne mit daglige NS-fix.

Men alligevel - der er intet der kan hamle om med den skønne tid, som jeg nu skal nyde sammen med min dejlige familie 

Adios..... 

Anmeld

26. april 2010

TbCp

Århhh hvor dejligt at i kan komme afsted.
Hav en fantastisk tur! er drønmidsundelig!

Anmeld

26. april 2010

Jules

Hvor dejligt at de er i bedring Håber i får en fantastisk uge i sommerhus... Knus og kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.