Erfaringer med forskellige test mærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.325 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. april 2010

businesstigger

Tænkte at man j onemt kan komme til at bruge en formue på tests, så ville derfor lige dele mine egne erfaringer. Hvis I andre vil være med kan man se hvilke nogle mærker andre har haft gode erfaringer med og hvilke man skal holde sig fra ...

Clinic fra apoteket

Selv testede jeg først positiv på denne omend svagt. Købte den å apoteket. Kunne fås med 1 eller 2 stk i. Indeholdt tisse kop. Mener den kostede omkring 35 kr.

Clinic

One-Step High Sensitive test:

Købte dem på babyornot da de kan måle fra 10 i stedet for de normale 20-25. De fører dem godt nok ikke længere, og mit bud er at de simpelthen ikke er særlig gode. Sidst jeg var gravid fik jeg kun en svag skygge streg på dem 5+0 men testede meget mere overbevisende på test hos lægen. Det samme skete denne gang. Er ca. 4+5 i dag og testede meget svagt positivt på HS testen inden for tidsintervallet, men slet ikke så overbevisende som på en ClearBlue test. Tilgengæld fik jeg 5 for 45 kr. De fås stadig på andre sider på nettet.

ClearBlue test

Købte 2 for 85 kr inkl fragt. Jeg er selv en sen tester så kunne ikke teste de 4 dage før forventet mens men da jeg testede her 4+5 kom plus'et omgående.

ClearBlue

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Topp

har kun brugt apotekets og clearblue digital. begge virker bedre end lægens åbenbart hehe

Anmeld

26. april 2010

B&J

brugte den ved netto... og har kun brugt den ene da det var nok min mens har altid kommet som den skulle bare ik der så en test  på 23år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.