Status og motivationskøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. april 2010

Karo

I sidste uge tabte jeg mig jo 700 g og endte på 77,3 kg. Imorges da jeg gik på vægten sagde den 76,3 kg hvilket vil sige at jeg har tabt et kg i denne uge . Jeg syndes selv det er gået fint i denne uge. Jeg overholder mine regler omkring maden, men motionen hænger stadig lidt efter. Martin havde jo også barsel i sidste uge, og det er bare nemmere lige at tage bilen end at gå. Så i denne uge håber jeg på at kunne få taget mig sammen så jeg kan få rørt mig noget mere.

I weekenden var vi jo på besøg hos Martins forældre, og jeg måtte lige ind og vende i hans mors foretning da hun har fået nye varer hjem. Jeg endte med at købe to kjoler til mig selv samt en skjorte. Det er ikke noget jeg kan passe nu, men er i den størrelse jeg vil være ned i når kuren er færdig. Jeg endt også med lidt til børnene. Et par lange busker samt et par shorts til Marcus og 3 kjoler til Ida i en str. 74.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

I sidste uge tabte jeg mig jo 700 g og endte på 77,3 kg. Imorges da jeg gik på vægten sagde den 76,3 kg hvilket vil sige at jeg har tabt et kg i denne uge . Jeg syndes selv det er gået fint i denne uge. Jeg overholder mine regler omkring maden, men motionen hænger stadig lidt efter. Martin havde jo også barsel i sidste uge, og det er bare nemmere lige at tage bilen end at gå. Så i denne uge håber jeg på at kunne få taget mig sammen så jeg kan få rørt mig noget mere.

I weekenden var vi jo på besøg hos Martins forældre, og jeg måtte lige ind og vende i hans mors foretning da hun har fået nye varer hjem. Jeg endte med at købe to kjoler til mig selv samt en skjorte. Det er ikke noget jeg kan passe nu, men er i den størrelse jeg vil være ned i når kuren er færdig. Jeg endt også med lidt til børnene. Et par lange busker samt et par shorts til Marcus og 3 kjoler til Ida i en str. 74.

sådan Katja! du klarer det sgu flot!

jeg er helt tosset med den skjorte der...

Anmeld

26. april 2010

TbCp

Det er skisme godt gået du!!!

Anmeld

26. april 2010

otlitrom

Hold op du er sej! Hvor er det fedt at du kan overholde dine egne regler, og du kan jo se der er gevinst ved det! Motionen kommer nok. Det synes jeg ikke du skal dunke dig selv i hovedet over, det går jo godt!

Jeg har gang i samme projekt, men jeg er vist ikke lige så sej

Så STORT skulderklap til dig!

P.s. Virkelig lækkert tøj!!

Anmeld

26. april 2010

lion

Hvor er det bare flot at du overholder din kur/regler.

Flot at du på 2 uger har tabt 1 kg og 700 g.

Rigtig flot tøj du har købt.

Anmeld

26. april 2010

Barbamama

Fantastisk!!!! Stille og roligt fremad!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.