Jeg har brug for lidt hjælp. Vi er endelig kommet i bund med eksem på kroppen og det ser ud til at blive væk for tiden.
Jeg ved ikk om det er tydeligt på billederne, men hendes hænder er bare "grimme" for tiden. Hun klør og kradser hul hele tiden på hendes fingre og hånd.
Jeg holder hendes negle korte, men hvad kan jeg ellers gøre? Jeg tror ikk hun vil sove med sokker/vanter på hendes hænder.
Vi nåede at købe sko til Cassandra d. 20 april. Nej hvor hun hyggede sig, hun fik jo lov til at prøve massere af sko.
Hvor var hun glad.
Vi fikmålt hendes fod og den er 21 så hun skal ha sko i 22, da jeg fik det afvide fik jeg dårlig samvigtighed for det vidste sig jo at jeg havde ret, med at hendes sko var for små, men når jeg spurgte i f.eks skoringen sgade de til mig at de var store nok. Hvordan kan et par sko i str. 20 være store nok, når hun skal ha 22. Så vi endte med at købe 2 par sko, for hun skulle jo ha sandaler til barnedåben, men når hende andre sko er for små skulle hun jo ha nogen hun kunne bruge nu. Så vi købte de fine røde sko. Jeg har ikk fået taget billedet af sandalerne endnu.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld