Lette mens-agtige smerter.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.001 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. april 2010

BellaT

Kan man godt have det uden at det betyder noget?

Jeg vågnede med lette mens-agtige smerter idag. Har ikke plukveer. Maven er helt blød. Der sker vel ikke noget når der ikke er plukveer? Eller starter det med mens-smerter uden plukveer?

Har aldrig prøvet optakten til fødsel med mine to kejsersnit, så er ret uvidende omkring veer.

Håber og tror det bare er helt almindelige lette graviditets-smerter. Men har ikke haft disse smerter siden starten af graviditeten. Og fik lungemodnende i uge 30 da de frygtede tidlig fødsel dengang pga kraftige plukveer. Sååee, er ikke vildt nervøs, men lidt...

Håber I alle skriver at det er helt normale graviditetssmerter.

Helle - 34+2...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

Tvillingemor80

Jeg har haft mens smerter i nogle uger nu.. og fået afvide at det er meget normalt og at det bare handler om at kroppen er under meget pres sidst i graviditeten..

Selvfølgelig kan det også være optakt til fødsel, men det er helt normalt at havde de "smerter" sidst i graviditeten...

Anmeld

26. april 2010

Mette.

Jeg har også haft lette mens-agtige smerter i 2 uger, som så sidste uge gik over til at blive kraftige, men jeg er også 40+5, så det burde være på tide..

Men min jordemoder siger også det er meget normalt man kan have mens-agtige smerter mange uger før fødslen, fordi kroppen er på overarbejde jo større barnet bliver. - Så jeg tror altså ikke du behøver være bekymret for det

Anmeld

26. april 2010

BellaT

Tak. Lige de svar jeg gerne ville have. Har dem stadig. Og også de sædvanlige plukveer nu. Men dem er jeg vant til.

Men hun fylder jo også godt derinde nu. For to uger siden 2,2 kg ifølge scanning.

fra Helle..

Anmeld

26. april 2010

Ansemusen

Jeg har haft menstruationsagtige fornemmelser on/off under hele graviditeten. Mere her til sidst. Det er helt normalt så vidt jeg ved, så længe det ikke er smartefuldt. Så kan det tyde ppå at fødslen er ved at gå igang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.