Hjælp til gave ide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2010

Bom

Hej Piger...

Jeg håber i kan hjælpe os lidt..

Mine forældre har sølvbryllup her d. 1 juni og mig og min søster (+vores kærester) ved simpelthen ikke hvad vi skal give dem..

Så har i ikke nogle ideer??

Lidt om mine forældre: Min mor (47 år)er kantineleder og min far (49 år) er selvstændig anlægsgartner. De bor på min føde gård, hvor min far driver hans virksomhed fra, har en lille gravhund, har en lejlighed i tyrkiet de besøger 4-6 gange i året, min far er jæger og elsker naturen, min mor er aktiv i div foreninger.. Og så skal de være bedsteforældre om ca 14 dage..

Ja det var vidst det..  Håber i har nogle ideer..

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hej søde!

Min søs og jeg gav på et tidspunkt vores forældre en forlænget weekend til Rom i fødselsdagsgave.. det var en kæmpe succes!

Jeg synes altid oplevelser er en god gave

knus

Anmeld

25. april 2010

Stumpen

Hvad med et billede eller flere billeder taget af en fotograf af jer??

En miniferie et sted hvor I alle er med??

Anmeld

26. april 2010

Ranarupta

Eller en flagstang med flag?

Anmeld

26. april 2010

Kløver

Mini-Terp skriver:

Hej Piger...

Jeg håber i kan hjælpe os lidt..

Mine forældre har sølvbryllup her d. 1 juni og mig og min søster (+vores kærester) ved simpelthen ikke hvad vi skal give dem..

Så har i ikke nogle ideer??

Lidt om mine forældre: Min mor (47 år)er kantineleder og min far (49 år) er selvstændig anlægsgartner. De bor på min føde gård, hvor min far driver hans virksomhed fra, har en lille gravhund, har en lejlighed i tyrkiet de besøger 4-6 gange i året, min far er jæger og elsker naturen, min mor er aktiv i div foreninger.. Og så skal de være bedsteforældre om ca 14 dage..

Ja det var vidst det..  Håber i har nogle ideer..

Knus Maria

Hva med det her

http://dkimport.dk/

det er gravering i glas, vi fik det lavet til mine forældres 20 års bryllupsdag

vi fik deres bryllupsbillede graveret i glas, men de har mange muligheder, og der var super service

det er da en speciel og unik gave, som man ikke ser mange steder, måske en ide

Anmeld

26. april 2010

Malthesmoar

Sølvbryllups bamsepar lavet m sølvtråd

http://www.personligebamser.dk/bryllupsbamser

Mvh

Anmeld

26. april 2010

Vingummien

Vil også forslå billed taget ved fotograf.

Og så jeg også at vi gav mine forældre billetter til det der hc andersens show de rvar i kbh engang.

Så kunne være en ide med billet til et eller andet eller et weekend ophold, men syntes også der skal være noget mere personligt som de kan gemme som f.eks et billed

Anmeld

26. april 2010

L.J.L

Min mor fylder 70 til August og alle børnene giver hende et ophold i sommerhus sammen med vores far og os der har givet gaven. På den måde får hun et dejligt minde hun altid vil have, og det behøver ikke at være vanvittigt dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.