Kan det virkelig passe?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. april 2010

Trolde_mor

Jeg er helt op at køre. Jeg nussede maven lidt hårdt op ad, for at være sikker på at lille-niv kunne mærke min berøring, og efter 30 sek. mærker jeg en voldsom bevægelse inde i mig, i venstre side, 5 cm. fra knoglen ved buksekanten.

Det var nærmest som om... i ved når nogen svømmer forbi en i svømmehallen, den fornemmelse først og så kom det som spark... det gik ekstremt hurtigt. Men er slet ikke i tvivl...

Men vil nu lige sikre mig. Kan det virkelig være den lille allerede?!

Er 17+4 idag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

oo

ja! det kan godt være den lille, og det tror jeg da helt sikkert det er. jeg har mærket liv siden i tirsdags hvor jeg var 14+6.

det er bare FANTASTISK

Anmeld

25. april 2010

Trolde_mor

Tjuhl skriver:

ja! det kan godt være den lille, og det tror jeg da helt sikkert det er. jeg har mærket liv siden i tirsdags hvor jeg var 14+6.

det er bare FANTASTISK

Åg gud.. hvor er det bare vidunderligt. Vores dejlige lille dreng

Farmand kan slet ikke lade være med at ligge og nusse maven og storsmile..

Åh lille-niv...

Anmeld

25. april 2010

oo

Lille-nivs mor skriver:

Åg gud.. hvor er det bare vidunderligt. Vores dejlige lille dreng

Farmand kan slet ikke lade være med at ligge og nusse maven og storsmile..

Åh lille-niv...

jamen man er bare lykkelig! Søren smiler også over hele femøren hver gang jeg siger "så, nu er den vågen"  jeg kan slet ikke vente til han også kan mærke det!!

åh tillykke!! det er virkelig meget meget stort den dag man mærker babyen for første gang, man bliver bare så rørt, og jeg synes at båndet med den lille blev endnu stærkere - nu er der kontakt!

Anmeld

25. april 2010

Bare mig..

Ja det kan passe! Jeg mærkede min første gang i uge 15 eller 16 ca som det du beskriver det som! Så ja, det kan sagtens ske!

Marikka 37+3

Anmeld

26. april 2010

FrkLarsen

Det kan sagtens være den bette der har vist et livstegn

Jeg mærkede det første spark i uge 17+2. 

Tillykke med livet i mavsen som nu kan mærkes!!  

Anmeld

26. april 2010

Mira0911

Kan sagtens passe.. Helt forskelligt fra graviditet til graviditet , hvonrår man mærker liv...

Anmeld

26. april 2010

Trolde_mor

Tjuhl skriver:

jamen man er bare lykkelig! Søren smiler også over hele femøren hver gang jeg siger "så, nu er den vågen"  jeg kan slet ikke vente til han også kan mærke det!!

åh tillykke!! det er virkelig meget meget stort den dag man mærker babyen for første gang, man bliver bare så rørt, og jeg synes at båndet med den lille blev endnu stærkere - nu er der kontakt!

Ja, går også bare og stråler som en sol

Tusind tak - ja, det er virkelig en stor dag. Lå også bare længe igår aftes, da jeg skulle sove, og nussede maven og storsmilede, og sådan startede morgenen også.. hehe

Nej sådan har jeg det ogås. Glæder mig også bare til at kæresten kan mærke sin dejlige søn

Anmeld

26. april 2010

Trolde_mor

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja det kan passe! Jeg mærkede min første gang i uge 15 eller 16 ca som det du beskriver det som! Så ja, det kan sagtens ske!

Marikka 37+3

Tusind tak... ih hvor er det fantastisk

Anmeld

26. april 2010

Trolde_mor

FrkLarsen skriver:

Det kan sagtens være den bette der har vist et livstegn

Jeg mærkede det første spark i uge 17+2. 

Tillykke med livet i mavsen som nu kan mærkes!!  

Tusind tak søde..

Hvornår kunne du så mærke det hver dag? Efter uge 20 eller senere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.