Overgangen fra 2 til 3 børn????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juni 2008

Anonym trådstarter

Nu er det umulige sku´lykkes.......at få manden overtalt til nr. 3....havde ALDRIG troet det, men lige pludselig gav han efter...............:)) :)) :))

Hvordan var jeres overgang fra 2 til 3 børn i forhold til fra 1 til 2?????

Har man kærlighed nok til 3 (L) Ja, dumt spørgsmål, men jeg synes det tog lidt tid at få de helt samme moderføelser overfor nr. 2 som jeg allerede havde for nr. 1, så jeg bekymrer mig om det tager endnu længere tid med nr.3.....

Blev vist lidt rodet, men vil bare gerne høre om fordele og ulemper fra jer der har 3 børn - eller flere :P

knus "Forhåbentlig-snart-mor-til-3"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2008

finkedinke

Jeg har kun to børn, indtil videre;) Så jeg kan ikke udtale mig om kærligheden. Men det er vel det sammen som nr 2 tror jeg.

Men jeg har en veninde der har 4 børn. Hun siger at de to første var de sværeste at få.
Den første fordi man ikke reelt ved hvad man går ind til.
Den anden fordi man tror man har prøvet det hele og så kommer der et barn der er helt anderledes end det første og man skal revurdere alle sine teorier.

Den tredie og fjerde er supernem fordi man allerede har prøvet ikke at have hænder nok,
man har prøvet at skulle stå op og passe den ene, selv om den anden har været oppe og syg hele natten,
man har opdaget at børn ikke er ens og at man nogen gange ikke har svaret på alt.
Det er jo hendes erfaring, det er ikke sikkert det vil være det samme for dig, men jeg syntes det lyder fornuftigt nok til at jeg hopper på den:))
Selv håber jeg også på at få tre børn.
HIlsen Berith

Anmeld

6. juni 2008

Honningblomst

Super nemt...men det kræver jo selvfølgelig lidt mere arbejde...og så synes jeg faktisk fire børn er at foretrække frem for tre...

Knus Eva..

Anmeld

6. juni 2008

Anonym trådstarter

Ha, ha...nå, det lyder da dejligt. Har du planer om en 4. engang????
Nysgerrig og skal nok afsløre mig, når der er "ål i rusen" :))
knus "Forhåbentlig-snart-mor-til-3"

Anmeld

6. juni 2008

Anonym trådstarter

finkedinke skriver:

Jeg har kun to børn, indtil videre;) Så jeg kan ikke udtale mig om kærligheden. Men det er vel det sammen som nr 2 tror jeg.

Men jeg har en veninde der har 4 børn. Hun siger at de to første var de sværeste at få.
Den første fordi man ikke reelt ved hvad man går ind til.
Den anden fordi man tror man har prøvet det hele og så kommer der et barn der er helt anderledes end det første og man skal revurdere alle sine teorier.

Den tredie og fjerde er supernem fordi man allerede har prøvet ikke at have hænder nok,
man har prøvet at skulle stå op og passe den ene, selv om den anden har været oppe og syg hele natten,
man har opdaget at børn ikke er ens og at man nogen gange ikke har svaret på alt.
Det er jo hendes erfaring, det er ikke sikkert det vil være det samme for dig, men jeg syntes det lyder fornuftigt nok til at jeg hopper på den:))
Selv håber jeg også på at få tre børn.
HIlsen Berith

Den er bare god, den med 1., 2., etc., jeg har lige vist den til manden og fik et hmmmm....til svar ;-))))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.