Kontanthjælp...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Low

ikke penge her den første(eller retter sagt på torsdag).

Jeg vil råde dig til at tage op og snakke med dem og fortælle hvordan landet ligger. Du kan også klage over at de har stoppet din kontant hjælp hvis du mener at de ikke har ret til det og at de har fejlet. Det står i brevet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Low

Jeg mangler at skrive Du får i starten af teksten

Anmeld

25. april 2010

myprincess

Kan de virkelig godt stoppe ens kontanthjælp fordi man ikke har fundet arbejde eller uddannelse ?

Anmeld

25. april 2010

myprincess

Kan de virkelig godt stoppe ens kontanthjælp fordi man ikke har fundet arbejde eller uddannelse ?

Anmeld

25. april 2010

Ni-ko-li-ne

myprincess skriver:

<p> Kan de virkelig godt stoppe&nbsp;ens kontanthjælp&nbsp;fordi man ikke har fundet arbejde eller uddannelse ?</p>

Hvis du læser tråden igen står der at de har stoppet KH pga manglende læge erklæring

og i bund og grund pga en misforståelse, da vedkommende ikke har modtaget brevet om at hun skulle aflevære en erklæring

Anmeld

25. april 2010

4xGreve

myprincess skriver:

det håber jeg ved gud ikke at de kan for nu har jeg været på KH i over 2år så jeg er en af dem der har hængt der længe...

Anmeld

25. april 2010

Ni-ko-li-ne

WiitrioeN skriver:

<br /><br /><p> det håber jeg ved gud ikke at de kan for nu har jeg været på KH i over 2år så jeg er en af dem der har hængt der længe...</p><p> &nbsp;</p>

Hvis de mener man ikk opfylder kravene længere, så kan de...

Men hvis man bare følger reglerne så må de ikke, ellers kan man anke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.