hvad laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Svei

Læser om mennesker med sociale vanskeligheder og hvad der hører med. Spændende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

NinaNymannMadsen

jeg prøver at få min datter til at sove, efter en lang dag til konfirmation. og har prøvet i godt 2 timer nu og troed lige hun sov men kan høre nu at hun ikke gør.

ellers skal jeg nok bare tidligt i seng og sove da jeg er totalt kvæstet.

Anmeld

25. april 2010

oo

jeg har lige set Bonderøven jeg tror vi stener til den der romantiske ashton kutcher komedieting på tv 2 om en halv time resten af aftenen...jeg kan ikke rigtig tage mig sammen til at læse mere til eksamen nu.

vi så forresten 2012 igår...nøøøøj en røvfilm. men det er nok bare fordi jeg ikke er til de der katastrofefilm overhovedet og så er de så nemme at regne ud, men tanken hernede i Faaborg havde ikke noget nyt at byde på, så 2012 blev det

Anmeld

25. april 2010

wamse

vil se en romantisk komedie på tv2 og så lige få opdateret min logbog fra sidste uge

Anmeld

25. april 2010

june1987

Diana... skriver:

Jamen vi er igang med at lave min søsters konfirmations gave og det tager LAAAANG tid da det er 1300 enkroner vi sidder og arbejder med ha ha. Og så skal vi se film her kl 21 på tv3. 

Kl 22 det var sent og få gæster der plejer vi at sove hi hi hmm mon vi blevet lidt gamle her hjemme griner 

hehe hyggeligt.. det er nu fordi hun skal sove her så men vi er på vej i seng nu hvis jeg kan sove hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.