Er lidt mundlam - dobbelt bryllup...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2010

Mor til Frederic og Freya

En lang historie kort....

Min mor og far har for 1 år siden valgt at blive skilt - flytte hver for sig og så prøve at få hjælp til evt at finde sammen igen. Hvilket har været sådan on og off.

De har så begge fundet en ny, min mors x veninde fandt en kæreste til min far - da hun vidste de forsøgte og arbejded på at finde sammen.

Han er stadig sammen med hende og hun har selv 2 børn... Hun er lidt speciel og har i mild form adah  - men elsker hun min far, ja så er det jo fint. Hendes teenage pige ville jeg kalde for anorektisk, da hun har alle tegn derpå.

Min mor har så haft et par stykker og mener nu hun har fundet den rigtige.. Hun siger hun har kendt ham i mange år og at han fried til hende i sidste weekend...

Min mor siger så at min far og hans kæreste også skal giftes - begge muligvis i år???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

iris-mor

Lyder underligt, det må være mærkeligt. Men se det fra den lyse side, 2 bryllupper i nær familie og så på et år. Nej jeg ved ikke, jeg ville nok finde det noget underligt, men det er jo deres liv.

Ja og så har du en undskyldning for at købe to fede kjoler

Anmeld

25. april 2010

Lone Jakobsen

jamen man burde vel sige tillykke

mine forældre har også fundet hver deres. min mor blev gift for 10 år siden....og min far (som fandt en samme år) snakker om at blive gift i år. og nej....jeg synes ikke deres partner er den rette...men de er lykkelige, og det er det vigtigste.

så selv om du bestemt ikke er enig i deres valg af partner....så sig stort tillykke og vær glade på deres vegne.....det er det rette at gøre...og det behøver ikke at være så svært 

mange hilsner

Lone

Anmeld

25. april 2010

iris-mor skriver:

Lyder underligt, det må være mærkeligt. Men se det fra den lyse side, 2 bryllupper i nær familie og så på et år. Nej jeg ved ikke, jeg ville nok finde det noget underligt, men det er jo deres liv.

Ja og så har du en undskyldning for at købe to fede kjoler

tænkte også bare; hold da op...

Og vi har selv uld bryllup i år...

Hm ejer og går ikke i kjole... Tror at det sminke jeg har er en læbepomade med glimmer - som nok er 2 år gammel...

Anmeld

25. april 2010

nutche skriver:

jamen man burde vel sige tillykke

mine forældre har også fundet hver deres. min mor blev gift for 10 år siden....og min far (som fandt en samme år) snakker om at blive gift i år. og nej....jeg synes ikke deres partner er den rette...men de er lykkelige, og det er det vigtigste.

så selv om du bestemt ikke er enig i deres valg af partner....så sig stort tillykke og vær glade på deres vegne.....det er det rette at gøre...og det behøver ikke at være så svært 

mange hilsner

Lone

sagde også tillykke til dem...

De er jo stadig unge... Min far er lige blevet 53 og min mor er blevet 49 år i feb.

Det var jo som at have teenagere i huset idag..

Min mor sagde at han havde gået på knæ oppe ved hendes ynglings fyrtårn i hirtsals og hun havde sagt nej... Men det var for at se min reaktion, for hun havde jo sagt ja....

Anmeld

25. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Det er da bare dejligt for dem Så  er der to dejlige begivenheder at fejre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.