Hvad skal i lave i weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juni 2008

SaNiNa

Vi skal på camping hos min forældre og så får vi gæster søndag aften...

Ellers skal vi bare nyde solen og slappe af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2008

Pia.

I dag er ren afslapning, i morgen skal jeg grill hygge med nogle gode veninder... :)
søndag skal vi slappe af igen og have styr på de sidste ting til min fest næste weekend...

God weekend...

Knus Pia.

Anmeld

6. juni 2008

MorCamilla

I dag har vi hygget os og grillet med et par gode venner og deres børn..
Og i morgen kommer min søster, hendes kæreste og deres dreng på 1½ år:) Det bliver dejligt at se dem igen, de bor i Herning, så det er ikke så ofte vi ses...
Ellers skal vi vist bare nyde det gode vejr, for det ser desværre ud til at det snart stopper igen:(

Anmeld

7. juni 2008

MUTT3

åhe læse læse lidt mere og øve huske teknikker, have styr over hjemmet, og underholde børn.

Torsdag var vi i dyen hele dagen, fredag (i dag) var manden på arbejde sammen med knægten en 3 timers tid, vi tog ud for at handle, tøsen manglede desperat nogle sandaler hun kunne passe, og gemalen skulle bestille noget arbejdstøj, samt have hentet noget, der til har gemalen kørt genboen til mekanikeren efter hendes bil, vi har lagt granit ud på et stykke af forhaven, og brugt en pokkers masse tid på at holde øje med de 2. store når de ville over vejen, vi har hunget hos genboen et par timer, og så har vi kæmpet en brav kamp for at få den yngste til at sove (hun er møg stædig)

I morgen (lørdag) skal vi ingen ting, 1. gang i 2 måneder (tror jeg efterhånden det er) er der ingen af os voksne som skal noget en hel dag, så vi har besluttet at tage på skovtur, det er ungerne helt vilde med, desuden er det jo super hyggeligt, og så trænger vi voksne faktisk til bare at slappe af i familien skød, helt hvor langt vi kører efter det, ved vi endnu ikke, men jeg kan snildt forestille mig at vi kørter et stykke og så tikker aftensmad hos mine forældrer (heldigvis kan vi alle godt lide bare at køre der ud af) og så håber jeg på at jeg får gjort noget ved hytten i morgen aften.
Søndag skal manden til et møde, have lavet en nyrer udgave af hans prototype af solvarmeanlæg til pølen, lavet en ekstra dør til volieret (så der er dobbeltdør) græsset skal slåes ol "små ting" ungerne kommer heklt sikkert til at styrte frem og tilbage mellem os og genboen igen igen. Jeg selv håber på jeg får fundet lidt tid til der der forbannede læsning, og satser lidt på at manden hjælper mig de der ting jeg skal kunne uden ad, for i løbet af næste uge har jeg faktisk kun 2 aftner hvor jeg kan få "fri" til det, resten af tiden skal manden til møder og stille tæte op for div, og ungerne har en dag med sport, som "korter" dagen nogle timer, samtidig skal jeg have fundet alle delene til min uni-fin-form, have støjet og hvad der nu ellers hører til at stå i fin parade, have pakket 3 unges ting til 2 dage samt have styr over mig selv og mine ting, og fundet ud af hvordan jeg lige vil takle transport ol roden rundt, jo jeg kommer ikke til at kede mig. Oven i får vi os lige gæst søndag eftermiddag, heldigvis kan hun høre mig i de ting jeg skal huske (og selv lære noget til når det bliver hendes tur) dvs hun er ikke en finer yf gest, heldig vis da, det vil jeg simbelthen ikke have tid til.

Jeg forstår ikke hvordan man har tid til at have job og mindre børn??? de her gennemsnitlig 1½ time dagligt jeg har haft "arbejde" de sidste 1½ måned har været ved at slå mig ihjel med tidsmangel, hvordan pokker får man (i) det til at løbe rundt hvor finder i timerne henne?

Anmeld

7. juni 2008

Honningblomst

I går var det hygge dag....bare med mig selv...elsker sådanne aftener.
I da står den på studiegruppe med min søde veninder og senere ender vi nok med at gå ud og få en øl.
I morgen skal jeg på tur med drengene...
Knus og god weekend...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.