Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mmmm ... øjensnask
det er ikke pigerne der har øjenbetændelse, men mig. øjet er rødt, hævet, snasket og pisseirriterende!
fortæl mig, smukke kloge damer, hvad gør jeg ved det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
birgitte birgitte bergøje....du skal smøre det med blæk - så går det hele væk
Milka skriver: mmmm ... øjensnask det er ikke pigerne der har øjenbetændelse, men mig. øjet er rødt, hævet, snasket og pisseirriterende! fortæl mig, smukke kloge damer, hvad gør jeg ved det?
Går til lægen imorgen... det smitter som ind i h******... få nogle øjendråber, så du ikke får smittet tøserne.
Skouboe skriver: Går til lægen imorgen... det smitter som ind i h******... få nogle øjendråber, så du ikke får smittet tøserne.
hmm. tror du legestue er en dårlig ide i morgen?
Ja - det smitter ret let... der er noget med at når det er i behandling smitter det ikke så nemt... men ring til lægen i morgen tidligt... 2 bøtter med øjenbetændelse er nok ikke et hit..
Og heller ikke adskillige af ungerne i legestue...
Jeg har talt med øjenafd. og de mente jeg bare skulle tage 2 panodil, og var det ikke bedre i imorgen, skulle jeg kontakte øjenamb. igen......
malucca09 skriver: Jeg har talt med øjenafd. og de mente jeg bare skulle tage 2 panodil, og var det ikke bedre i imorgen, skulle jeg kontakte øjenamb. igen......
hovsa ved da ikke lige hvad der sket der.... var da ved at besvare en af mine egen tråde.....
SORRY.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128