I bedring... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
1 svar
0 synes godt om
25. april 2010

Anonym trådstarter

Jeg har bare haft det rigtigt dårligt her på det sidste, men er nu i bedring og kan lys for enden af tunlen. Heldigvis!!! Jeg har kørt mig selv ud på et side spor hvor det var svært at finde tilbage uden hjælp, heldigvis har jeg fået nogle redskaber jeg kan bruge til at hjælpe mig selv på rette vej igen. Jeg har det også bedre med at være alene med pigerne og dog.. jeg har værte alene med dem en gang nu siden jeg sidst skrev her inde.. og det gik fint. Det går fatisk rigtig godt hvis det er om dagen, men nærmer vi os sidst på eftermiddagen og aften kan jeg selt ikke. Jeg findet altid et sted af spise, enten svigermor eller venner, når manden har aftenvagt. Så passer det med at jeg henter dem i dp og vi køre der hen hvor vi nu skal spise og køre først hjem ved 19 tiden og pigerne er kommet i nattøj og klar til seng. Jeg kan ikke putte dem om aften, eller det kan jeg men de skriger så meget at jeg til sidst vugger dem i svøn. Manden, ja han putter dem og de grynter lidt og så sover de ellers bare der ud af. Jeg har ikke så meget hjerte banken mere og sover bedre om natten.. det er dejligt for så titter mit overskud frem igen, og det kan mærkes på pigerne, vi har bare hygget os så meget i dag og om lidt kommer bedstefra til nybagte boller, og det er bare noget de elsker, sådan en nybagt bolle... men hvem gør ikke det

Det går bedre i skolen, jeg fik 12 i mit sidste project så det er vel okay, nu mangler jeg bare at få 12 i de nadre fag så er det perfekt... Om en lille md skal jeg ud i pratik, det glæder jeg mig til men det bliver også hårdt, for så er det mig der skal til at aflever pigerne hver dag og hente dem igen.... og det er lidt overskuligt for mig pt. men jeg håber vi kommer ind i en god rytme. Fortiden stå vi op kl 5.45 jeg gør pigerne klar til manden og han køre så kl 6.20 og så kan jeg selv blive færdig derefter til kl 7.30, så det hygger jeg mig rigtigt, der er min alene tid hele dagen... så en kop kaffe og varmt bad er bare lykken... Så jeg er spænt på hvordan vi skal gøre når jeg kommer i praktik for der skal jeg jo møde kl 7 ligesom manden, håber han vil hjælpe mere til med pigerne så....

Vi har stadigvæk huset tilsalg, vi havde ellers beslutte for at blive boende, men så kom der lige så mange der gerne ville se på huset, så vi vil vente og se tiden an nu. Der har været 4-5 par her de sidste 14dage så huset skinder bare, det er dejligt men det er også så stressene at det skal ligne en million hele tiden.... det er nok noget at det der stresser mig mest lige for tiden, og det mærker manden for det går ud over ham... Men heldigvis har han brede skuller, men det er jo kun til et vidt punkt og det kan jo heler ikke passe at han skal have en sviner hver gang der kommer nogen og ser på huset bare fordi jeg ikke kan overskue det. Så ejg håber snart det er solgt...

Så har vi besluttet at vi skal til at bruge lidt mere tid på vores forhold, da det er gået meget i stå efter pigerne er kommet til verden. For vi kan begge fodt se at hvis det forsætter som det gør nu, ja så bliver vi ikke gamle sammen og pigerne bliver skilmisse børn og det er der ingen af der ønsker for vi elsker jo hinnaneden meget højt. Vi glemmer også at snakke sammen, det er altid pigerne det drejer sig om.. og det skal det også men ikke hele tiden.. Så nu skal vi engang i md på date sammen og have passet pigerne med overnattning. Så skal vi skiftes til at finde på aktivit vi skal lave sammen... og så skal vi slutte dagen af med en hygglig middag og voksen tid bageefter

Ja så der er sket meget her i det lille hus, jeg er også begyndt at bruge mere tid på mig selv.. i denne md har jeg været en tur i biffen med en venine og så har jeg været til ABBA koncert... det er dejligt at kunne fortage sig noget uden det drejer sig om mand og børn....

Må helre stoppe pigener er ved at være på det højste punkt i dag, de er trætte og venter på deres mad er færdig... Tak for alle jeres hilsner de varmer og har givet mig lidt mere mod til at snakke frit om mine problemmer herr inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

JustAnotherName

Dejligt med en update. Og dejligt at det går i den rigtige retning ....men ja, dén slags tager tid! Godt du opdagede, at du behøvede hjælp, og at der nu sker noget positiv bedring i dit og Jeres liv. Det glæder mig at høre. Stort knus herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.