Helt ærlig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. april 2010

Ønskebarnet

Til jer som er blevet insemineret og lige skal svare helt ærlig, gør det så ondt ? jeg er virkelig skrækslagen og HADER nåle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Soap

På mig kunne jeg overhovedet ikke mærke selve "indgrebet" men dagene efter gjorde det nas 

Som en rykken og sliden og nu begynder jeg at bløde syndflod agtig måde 

Anmeld

25. april 2010

oo

mener du selve inseminationen? eller hele behandlingen?

inseminationen gør ikke ondt. det kan spænde lidt når de skal scanne og lægge sæden op, men det gør ikke ondt. og der er ingen nåle involveret

de sprøjter du evt skal tage i behandling gør overhovedet ikke ondt. jeg havde det som du og troede jeg skulle besvime første gang jeg skulle tage en sprøjte selv, men tricket er, at finde en delle under navlen og stikke i den - så kan man vitterligt INGENTING mærke

Anmeld

25. april 2010

Svei

Ondt? altså det er jo et lille bitte tyndt rør der kommer op og sprøjtes ind, det gør på ingen måde ondt, altså ved samleje er det da (forhåbentlig ) en noget større jawertus, der kommer op..

Nej, det gør ikke ondt.

Knus og held og lykke...

Anmeld

25. april 2010

Soap

Nej stikket i maven mærker man ikk, jeg var skræk slagen over at skulle stikke mig selv,  men mærkede ikke spor 

Anmeld

25. april 2010

Ønskebarnet

Soap skriver:

På mig kunne jeg overhovedet ikke mærke selve "indgrebet" men dagene efter gjorde det nas 

Som en rykken og sliden og nu begynder jeg at bløde syndflod agtig måde 

Hvor længe tager sådan et indgreb ? og må man ta manden med

Anmeld

25. april 2010

Soap

Jeg tror det tog 30 sek højest at få sprøjtet sæden op, men så skal man jo ligge lidt bagefter så hvis din mand har mulighed for at komme med syns jeg da det er en god ide 

Anmeld

25. april 2010

oo

Ønskebarnet skriver:

Hvor længe tager sådan et indgreb ? og må man ta manden med

du må gerne have manden med - jeg havde Søren med hver eneste gang. men han har ikke ret til fri sådan lovmæssigt. langt de fleste arbejdspladser er dog meget forstående, tror jeg

det tager mindre end ti minutter. det går meget meget hurtigt, som Søren sagde efter første gang "I det mindste holder jeg længere end lægen"

Anmeld

25. april 2010

Ønskebarnet

Yrsa skriver:

Ondt? altså det er jo et lille bitte tyndt rør der kommer op og sprøjtes ind, det gør på ingen måde ondt, altså ved samleje er det da (forhåbentlig ) en noget større jawertus, der kommer op..

Nej, det gør ikke ondt.

Knus og held og lykke...

Tak nu spyttede jeg lige vand ud over det hele hehe.

Det hjalp at høre at det ikke gør ondt...så tager jeg det i stiv arm

Anmeld

25. april 2010

Soap

Tjuhl skriver:

du må gerne have manden med - jeg havde Søren med hver eneste gang. men han har ikke ret til fri sådan lovmæssigt. langt de fleste arbejdspladser er dog meget forstående, tror jeg

det tager mindre end ti minutter. det går meget meget hurtigt, som Søren sagde efter første gang "I det mindste holder jeg længere end lægen"

Men Søren har også en anden form for underholdningsværdi at opretholde standarden på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.