Prewalker sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. april 2010

hc=k

Jeg har været på udkig alverdens steder efter prewalker sko til min søn fordi han ikke kan gå, men er begyndt at rejse sig ved ting. Ptoblemet for mig var at jeg kun kunne finde sådan nogle meget dyre lædersko som jeg ærligtalt synes er grimme. Så kom jeg i sports marster som havde de sødeste nike sko lige den stil som jeg jeg ledte efter. De ligner rigtige sko, men er uden fast sål. 200 kr er kke specielt billigt, men når det nu lige var dem han manglede så synes jeg pengene var givet godt ud. En str. 18,5 var lige den perfekte størrelse til min 13 måneder gamle dreng.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Lone Jakobsen

nej hvor kanon....mangler lige netop det samme til min søn, og synes han skal ha andet end futter. har du et billede?

Anmeld

25. april 2010

hc=k

nutche skriver:

<p> nej hvor kanon....mangler lige netop det samme til min søn, og synes han skal ha andet end futter. har du et billede?</p>

Nej jeg har ikke noget billede, men det ligner rigtige sko i hvide og med grønt nike tegn, så er de med velkro super fede.

Anmeld

25. april 2010

Lone Jakobsen

hc=k skriver:

Nej jeg har ikke noget billede, men det ligner rigtige sko i hvide og med grønt nike tegn, så er de med velkro super fede.

okay jeg vil da lige prøve at smutte forbi en sports forretning en af dagene så

Anmeld

25. april 2010

Mor til Frederic og Freya

vi havde dem fra adidas... De har dem i sportsforetninger hvor de er i nogle små kasser...

og dem fra bundgård...

Anmeld

25. april 2010

hc=k

Vi har også et par fra addidas, men det er nu nogle vi har arvet af en jeg ikke aner hvem er. Vi har også nogle fra bundgaard som i købte på tilbud i bilka engang, men de er meget hårde i sålen så dem har han kun på når han er ude at lege i dagplejen.

Anmeld

25. april 2010

Mor til Frederic og Freya

hc=k skriver:

Vi har også et par fra addidas, men det er nu nogle vi har arvet af en jeg ikke aner hvem er. Vi har også nogle fra bundgaard som i købte på tilbud i bilka engang, men de er meget hårde i sålen så dem har han kun på når han er ude at lege i dagplejen.

hm.. har aldrig oplevet at bundgaard var hårde i sål, frederic har stadig et par han bruger i dp... Da han begyndte at gå fik han sine sandaler på indenfor og senere udenfor...

Syntes at adidas'ene var bedst da de har den smarte sål man kan tage ud og tjekke om de stadig passer... Og så at syningerne sidder inden i, frederic var god til at kravle sine bundgaard i stykker - da deres syninger sidder udenpå..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.