Andre der mærker symptomer på pollen-allergi?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2010

K&S

Hej hej

Jeg har simpelthen været snottet, haft ondt i halsen og øjne der løber i vand og været fuldstændig stoppet i hovedet - det er kun blevet værre den sidste uges tid - jeg "plejer" at få både tabletter, næsespray og øjendråber for allergi, men det er jo ikke rigtig muligt, nu hvor jeg er gravid...!

Er der nogen, der har det på samme måde allerede? Og har I kunne afhjælpe det på nogen måde?

Knus Katja  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har gudskelov ikke allergi, men jeg  så i vejrudsigten i går at de varslede pollen i luften.

Stakkes jer

Anmeld

25. april 2010

Svei

Ja, desværre. Min ældste søn lider af det rigtig rigtig meget og har gjort fra han blev født. nu er den yngste også begyndt at reagere, så vi må lige forbi lægen og få en priktest. Men jo, min den store har i flere uger kunne mærke det.

Stakkels dig. Øv altså.

Anmeld

25. april 2010

hc=k

Jeg har vildt meget allergi og tager allerede nu en masse medicin både for det ene og det andet pollen. Jeg har astma og lige nu lider jeg virkelig meget. Jeg frygter at jeg tik sommer næsten skal dø.

Anmeld

25. april 2010

Moma

Du kan godt få noget medicin for høfeber hos lægen, hvis du altså vil. Jeg havde så slemme symptomer sidste år, da jeg var gravid og jeg fik noget på recept fra lægen både øjen- og næsedråber samt nogle piller.

Man skal jo "bare" gøre op med sig selv, om man føler, at man kan leve med symptomerne, hvis man ikke vil tage medicinen og så samtidigt tænke på at en ubehandlet høfeber bl.a. kan give astma og bihulebetændelse.

Anmeld

25. april 2010

Ina33

K&S skriver:

Hej hej

Jeg har simpelthen været snottet, haft ondt i halsen og øjne der løber i vand og været fuldstændig stoppet i hovedet - det er kun blevet værre den sidste uges tid - jeg "plejer" at få både tabletter, næsespray og øjendråber for allergi, men det er jo ikke rigtig muligt, nu hvor jeg er gravid...!

Er der nogen, der har det på samme måde allerede? Og har I kunne afhjælpe det på nogen måde?

Knus Katja  

Jeg har ikke selv høfeber, så jeg aner ikke hvordan det føles. Min datter har derimod høfeber, og hun har haft det rigtig skidt i lidt over en uge nu. Hun har kløende og rindende øjne, stoppet næse og så virker hun bare utrolig træt og irritabel...

Min datter får øjendråber og næsespray, men jeg ved ikke hvad man ellers kan gøre? Her hjemme er det kun 2. sæson med høfeber, jeg har aldrig tidligere stiftet bekendskab med denne lidelse, så vi er stadig i læringsprocessen...

God bedring til dig, jeg håber du finder en måde at mildne symptomerne på...

Anmeld

25. april 2010

Ina33

Yrsa skriver:

Ja, desværre. Min ældste søn lider af det rigtig rigtig meget og har gjort fra han blev født. nu er den yngste også begyndt at reagere, så vi må lige forbi lægen og få en priktest. Men jo, min den store har i flere uger kunne mærke det.

Stakkels dig. Øv altså.

Altså nu spørger jeg måske dumt, men henviser din læge dig til en som kan udføre denne priktest?

Min datter har også allergi, og jeg vil så gerne vide hvad det er hun ikke kan tåle, men min læge vil ikke udføre/henvise til en priktest. Hun har derimod fået taget en blodprøve som ingenting viste???

Jeg er så træt af at min læge "bare" sige vi skal købe noget håndkøbsmedicin og så ellers bare lære at leve med det???

Anmeld

25. april 2010

Jordbærpigen

Har kun én ting at sige: Vaccination

Anmeld

25. april 2010

Svei

Loppe skriver:

Altså nu spørger jeg måske dumt, men henviser din læge dig til en som kan udføre denne priktest?

Min datter har også allergi, og jeg vil så gerne vide hvad det er hun ikke kan tåle, men min læge vil ikke udføre/henvise til en priktest. Hun har derimod fået taget en blodprøve som ingenting viste???

Jeg er så træt af at min læge "bare" sige vi skal købe noget håndkøbsmedicin og så ellers bare lære at leve med det???

Det vil jeg da håbe og så vil jeg kræve det. Min den ældste er tilknyttet et sygehus så jeg ville også lige høre deroppe hvis det var. Men altså, da den store var 2 år fik han taget den priktest så jeg satster da på det er på samme måde nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.