billeder af zoey :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

356 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. april 2010

LIZO

puha hun er snart 6 måneder. synes det er vildt som tiden flyver afsted.. kan bare ikke følge med.. hun kan lige pludselig så meget.. og vil så meget selv..  hvor min lille bitte baby

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Ni-ko-li-ne

liam skriver:

puha hun er snart 6 måneder. synes det er vildt som tiden flyver afsted.. kan bare ikke følge med.. hun kan lige pludselig så meget.. og vil så meget selv..  hvor min lille bitte baby

nej hvor er hun blevet stor! ja tak, tiden flyver!!

man er ikke i tvivl om at de er søskende de to:0) lækre unger!!

Anmeld

25. april 2010

JustAnotherName

Sikke nogle skønne billeder. Han ser ud til at være en utrolig stolt storebror.
Dejlige børn. Og ja, sikke de bliver store. Jeg synes næsten lige Zoey er kommet til verden ...ufatteligt som et halvt år bare kan suse afsted.

Jeg FATTER bare slet heller ikke, at vi om 27 dage, skal fejre Celina's 1-års fødselsdag. Hun er jo så lille (sådan da) - Hvor dælen blev dét år lige af?!? 

Anmeld

25. april 2010

anna-jonas

Hvor er hun fin.............og sikke hurtigt tiden går. Kan se at Liam gerne vil hjælpe med at give mad..............det samme vil vores Anna............og det sviner virkelig.

Mette

Anmeld

25. april 2010

Dictes mor

Gud hvor er hun blevet stor! Og hvor er hun dog sød og yndig Og Liam ser ud til at være meget glad for hende! Det er bare rigtig dejligt og sødt at se en så stolt storebror

Anmeld

25. april 2010

LIZO

liam er en meget stolt storebror.. han vil være med til det hele.. ikke altid lige nogle hjælp. hvade lige købt den store hagesmæk hun har på.. så han kunne da ikek svine på hendes tøj hehe.. men hun var såå sød og sad pænt og ventet på han kom med en ny ske.. men til sidste gik det lige lidt for langsomt. så blev hun sur..

synes det er vildt som tiden flyver afsted.. forstå bare slet ikke hvor det sidste år er forsvundet hen.. det er næsten 1 år siden at jeg sagde til familien jeg var gravid..

hva der er mere vildt er at liam startet i storbørns gruppe i børnahaven her 1 maj.. det er kun 1 år til han skal starte i skole..  forstå det slet ikke.. han er lige pludselig så stor.. men nøj han er os strid lige pt.. en rigtig lille ballademager..

Anmeld

26. april 2010

lion

Hvor er hun bare smuk Camilla.

Hvor er det nogle gode billeder af dine børn. Sikke som de ligner hinanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.