Når "maven falder ned"..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.905 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. april 2010

Low

Hejsa alle sammen .

Jeg tænkte på hvornår maven falder ned og om den overhoved gør det? Jeg har kigget i mine bøger men jeg har en idé om at det er ret forskelligt fra kvinde til kvinde. Hvornår faldt jeres mave ned og kan man mærke forskel?

Hilsen Ditte, 32+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

NinaNymannMadsen

kunne ikke mærke nogen forskel og min mave faldt ned ca 4 uger før jeg fødte det gjorde jeg da jeg var 38+6 uger henne.

min jordmor fortalte mig at man kunne tælle 4 uger frem fra "maven far faldet ned" for så ville man kunne tælle frem til den dag man føder. og den passe på mig så.

Anmeld

25. april 2010

Bare mig..

Jeg tror min er faldet ned for noget tid siden, men først for to dage siden faldt den helt ned.
Jeg blev i hvertfald forskrækket da jeg for to dage siden kom til at kigge mig i spejlet, og min mave lignede sådan en mand med stor hængemave

Så min er faldt helt ned 37+1... Og det er længe siden den faldt lidt ned..

Jeg kan ikke mærke forskel, andet end på mine bukser.-Det stykke der sidder ekstra på graviditetsbukser kan jeg ikke holde oppe, hvilket jeg godt kunne den anden dag

Anmeld

25. april 2010

L-Mortil3

Det er langt fra alle maver der synker

Min kunne man ikke se, sank, men jeg kunne dog mærke omkring uge 37-38 at jeg pludselig fik lidt mere luft, og går ud fra det var fordi Liam sankt lidt ned, så der pludselig var plads til mors lunger igen

Anmeld

25. april 2010

Mette.

Min mave er ikke sunket nogen steder hen, til trods for jeg er 40+4, og den kommer heller ikke til at gøre det, så man kan altså slet ikke regne med det sker ..

Anmeld

25. april 2010

Diana...

Line&Liam skriver:

Det er langt fra alle maver der synker

Min kunne man ikke se, sank, men jeg kunne dog mærke omkring uge 37-38 at jeg pludselig fik lidt mere luft, og går ud fra det var fordi Liam sankt lidt ned, så der pludselig var plads til mors lunger igen

Præcis det samme her! 

Anmeld

25. april 2010

Ansemusen

Synes min har været lidt hængeagtig under hele graviditeten, så tvivler på at jeg vil se nogen forskel. Men nogen har sagt til mig at den er faldet eller sidder lavt. Men det har den gjort hele tiden.

Anmeld

25. april 2010

Low

Jeg har lige siddet og læst jeres svar .

Det er vel ikke noget der lige "siger bom" og så sidder den nede eller hvordan.. jeg tænkte på om det sker over længere tid eller hvordan?

Jeg var forbi nogle venner igår da jeg skulle se boksning og der sagde de at de synes at min mave var faldet ned men jeg synes at det lyder lige lovlig hurtigt og jeg sagde også: Det tror jeg ikke at den er . Men så var der også min mors veninde her tidligere i dag der spurgte om det samme og så tænkte jeg: Hmmm.. .

Jeg kan ikke mærke forskel på min mave synes jeg så det kan godt være at det er tilfældighed at jeg er blevet spurgt om det 2 dage i træk . Jeg er jo "kun" 32+5 i dag

Anmeld

25. april 2010

Halbschön

Low skriver:

Hejsa alle sammen .

Jeg tænkte på hvornår maven falder ned og om den overhoved gør det? Jeg har kigget i mine bøger men jeg har en idé om at det er ret forskelligt fra kvinde til kvinde. Hvornår faldt jeres mave ned og kan man mærke forskel?

Hilsen Ditte, 32+5

Min faldte ikke ned, til trods for at den gemte på en KÆMPE baby.. Jeg fødte 42+1 og havde strutmave til det sidste

Anmeld

25. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Low skriver:

Hejsa alle sammen .

Hilsen Ditte, 32+5

Den faldt ikke her...

Men lå også på tværs..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.