boksning i herning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. april 2010

jannie

hej de damer.

øv er da træt af at jeg ikke fik set den boksekamp igår med den kære mikkel kessler. men nu har jeg hørt i min lille øresnegl at hans næste kamp blir i herning i sep/okt.

er der nogen som ved hvad billet priserne ca ligger i? måske endda nogen her der var afsted igår?

god søndag til jer alle

jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

jannie skriver:

hej de damer.

øv er da træt af at jeg ikke fik set den boksekamp igår med den kære mikkel kessler. men nu har jeg hørt i min lille øresnegl at hans næste kamp blir i herning i sep/okt.

er der nogen som ved hvad billet priserne ca ligger i? måske endda nogen her der var afsted igår?

god søndag til jer alle

jannie

Min mand var afsted igår - var uden tvivl en super boksekamp, det kunne jeg SLET ikke undgå at mærke, da jeg hentede ham i nat

Priserne ligger fra 500-5000.- alt hvor du sidder henne.

Anmeld

25. april 2010

jannie

jamen jeg er simpelthen osse bare nødt til at skal afsted næste gang. puha da en prisforskel. det er jo så næsten unuligt at regne ud hvor gode biletter man skal have for at kunne se bare lidt - med mindre man er klar til at smide de 5000 efter ham. vil meget gerne afsted med ikke til 5000 sædet

jannie

Anmeld

25. april 2010

jannie skriver:

jamen jeg er simpelthen osse bare nødt til at skal afsted næste gang. puha da en prisforskel. det er jo så næsten unuligt at regne ud hvor gode biletter man skal have for at kunne se bare lidt - med mindre man er klar til at smide de 5000 efter ham. vil meget gerne afsted med ikke til 5000 sædet

jannie

Min mand har været afsted de sidste 2 gange Kessler boksede i Herning, og begge gange har han haft et sæde til 800.-, hvilket han har været fuldt ud tilfreds med. Han fortalte mig bl.a.at han kunne se mere, end nogle af dem der virkelig havde haft pungen oppe af lommen første gang. I og med at han vælger en plads til 800.- denne gang også, er jeg ret overbevist om at pladserne er gode til den pris, ellers ville han med sikkerheds have købt en dyrere plads

Anmeld

25. april 2010

Vidunderligeunger

køber man sådan nogle på billetnet???

hvis jeg havde 1600 ( 2 biletter) havde jeg sgu givet min kæreste til næste kamp...

Jeg må spare op

Anmeld

25. april 2010

BlyViol skriver:

køber man sådan nogle på billetnet???

hvis jeg havde 1600 ( 2 biletter) havde jeg sgu givet min kæreste til næste kamp...

Jeg må spare op

Hej søde

Ja, jeg tror almindeligvis at de købes på billetnet.

Min mand har dog fået hans igennem min mors mands arbejde (de får også lidt rabat, men der er kun et begrænset antal billetter).

Anmeld

25. april 2010

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

Hej søde

Ja, jeg tror almindeligvis at de købes på billetnet.

Min mand har dog fået hans igennem min mors mands arbejde (de får også lidt rabat, men der er kun et begrænset antal billetter).

cool.. hvorfor var du ik med

hvornår er næste kamp?

Anmeld

25. april 2010

LinLin

Min kæreste var i VIP-lounge og på den røde løber

(han var på arbejde )

Linda (som overhovedet ikke interesserer sig for boksning )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.